۱۷ زندانی با کمک کیم کارداشیان آزاد شدند

کیم کارداشیان بی سروصدا به آزادی ۱۷ زندانی در سه ماه گذشته کمک کرده است. او در این کار از یک تیم قانونی استفاده می‌کند که زندانیانی را که سال‌ها از محکومیت حبس ابد را بدون بخشودگی گذرانده‌اند هدف می‌گیرد.

این کوشش در پی تصویب لایحه گام اول ممکن شده است که سال پیش با امضای دونالد ترامپ به قانون تبدیل شد و کارداشیان تلاش کرد مقامات کاخ سفید را به حمایت از آن تشویق کند.

در میان کسانی که به دلیل کوشش‌های کارداشیان آزاد شده‌اند، مادر بزرگ ۶۳ ساله‌ای به نام آلیس مارک جانسون دیده می‌شود که به جرم ارتکاب خلافی در ارتباط با مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده بود.

خانم جانسون از بخشودگی رییس جمهوری پس از آنکه وضعیت او مورد توجه جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ قرار گرفت، برخوردار شد.

کارداشیان در پی تصمیم کاخ سفید در مورد پرونده خانم جانسون به طرفداری از آزادی زندانیانی که مجازات‌های سخت مشابهی را تحمل می‌کنند ادامه داده است و بنا به گزارش‌ها اینک در یک دانشکده حقوق سرگرم تحصیل است و قصد دارد وکیل شود.

برنامه تلویزیونی TMZ که نخستین بار این گزارش را منتشر کرد، می‌گوید کارداشیان بریتانی بارنت وکیل مدافع ساکن تگزاس را استخدام کرده است ، او وظیفه دارد به پرونده‌های زندانیان رسیدگی کند.

کارداشیان اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله ووگ گفت « یک نفر هرگز نم‌ تواند تمام کارها را انجام دهد، همیشه به مجموعه‌ای از افراد نیاز است. من همیشه می‌دانسته‌ام چه نقشی دارم، اما احساس می‌کردم دوست دارم قادر شوم برای کسانی که دینشان را به جامعه ادا کرده اند بجنگم.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی