۴۰۰ لیتر آب مقدس از فراز آسمان روی شهر لوئیزیانا پاشیده شد

مقر کاتولیک در نظر دارد این رویداد را سالانه تکرار کند

آبی که هواپیمای سبک داستر از فراز آسمان روی «کاو آیلند» و اطرافش ریخت، قبلا توسط کشیش «متیو بارزار» تقدیس شده بود. - DioceseofLafayette / Facebook

یک کشیش مبتکر با استفاده از یک هواپیمای سبک روی شهر کوچکی در لوئیزیانا «آب مقدس» پاشیده است.

او با پاشیدن نزدیک به ۴۰۰ لیتر آب مقدس با هواپیمایی که برای سم پاشی هوایی استفاده می‌شد، شهرک «کاو آیلند» و زمین‌های کشاورزی اطراف آن را با دعای خیر کلیسا همراه کرد.

بنا به صفحه فیسبوک کلیسای کاتولیک لافایت، این ابتکار لرین دتراز، یکی از اهالی سابق «کاو آیلند» در ۵۰ کیلومتری لوئیزیانا بوده که اکنون یک مبلّغ مذهبی ساکن ایالت اوهایوست.

آبی که هواپیمای سبک داستر از فراز آسمان روی «کاو آیلند» و اطرافش ریخت، قبلا توسط کشیش «متیو بارزار» تقدیس شده بود.

آقای بارزار به رادیوی دولتی آمریکا گفت: «می‌توانیم آب مقدس را روی اراضی بیشتری در مدت زمان کوتاه‌تری بپاشیم. من پیش از پرواز هواپیما آب را تقدیس کردم.»

کشیش بارزار افزود که به خلبان هواپیما سفارش کرده بوده آب مقدس را روی بخش‌های ویژه‌ای از شهر از جمله کلیساها، مدارس، فروشگاه‌ها و دیگر اماکن اجتماع مردم بپاشد.

کشیش‌های روسی نیز با پاشیدن آب مقدس از فراز آسمان با الکلیسم و زنا مبارزه می‌کنند.

پس از آئین عشای ربانی روز شنبه ۲۱ دسامبر و پس از آن که اهالی «کاو آیلند» مطلع شدند آب مقدس روی شهرشان پاشیده می‌شود، به خیابان‌ها آمدند.

کشیش بارزار گفت: «آن‌ها صدای هواپیما را شنیدند و فرصت داشتند از خانه‌هایشان بیرون بیایند و پاشیده‌شدن آب مقدس را روی شهر و مزارع‌شان تماشا کنند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی