پولتیکو: مالک کوکایین کشف شده در کاخ سفید احتمالا پیدا نمی‌شود

«احتمالا نخواهیم دانست چه کسی از خط قرمزها عبور کرده است»

خبر کشف کوکایین در بال غربی کاخ سفید چهارشنبه تایید شد، اما پولتیکو به نقل از منبعی که در روند بازرسی‌ها حضور دارد، گزارش داد که احتمالا روشن نخواهد شد که بسته کوکایین متعلق به چه کسی بوده است.

بسته حاوی پودر سفید‌رنگ تنها دو روز پس از آن کشف شد که هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا با سابقه مصرف کوکایین در کاخ سفید حضور داشت. این همزمانی نسبی موجب شد برخی رسانه‌ها و افکار عمومی انگشت اتهام را به سوی او نشانه روند. البته کاخ سفید و خانواده بایدن به این گمانه‌زنی‌ها پاسخ نداده‌اند.

اکنون پولتیکو به نقل از منبع مطلع می‌گوید که بال غربی پر رفت‌و‌آمد است و شاید هیچگاه معلوم نشود این بسته کوکایین که در این بخش از عمارت کشف شده، متعلق به چه کسی بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بال غربی کاخ سفید محل رفت‌و‌آمد کارمندان و مقامات دولت است.

گزارش‌های اولیه به کشف این بسته در کتابخانه کاخ سفید اشاره داشت که می‌تواند دسترسی عمومی هم داشته باشد. اما بال غربی دسترسی عمومی ندارد و افرادی که می‌توانند در آن حضور داشته باشند، مشخص‌‌اند.

منبع مطلع پولتیکو درباره دوربین‌های مداربسته هم گفته است که این دوربین‌ها خیلی کمک‌کننده نیستند، چون افراد به‌طور مداوم در بال غربی در رفت‌و آمدند.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا و خانواده‌اش روز جمعه واشینگتن را ترک کردند و روز سه‌شنبه به کاخ سفید بازگشتند.

یکی از ماموران سرویس مخفی روز یکشنبه حوالی ساعت شش بعدازظهر بسته کوکایین را پیدا کرد و از آنجایی که هنوز دقیقا روشن نبود این پودر سفیدرنگ چیست، فعالیت کاخ سفید به‌طور موقت متوقف شد. سرانجام این بسته برای آزمایش ارسال شد و روز چهارشنبه تایید شد که این پودر سفید‌رنگ کوکایین بوده است.

بیشتر از جهان