سناتور جمهوری‌خواه: مقامات آمریکایی از بازیابی بشقاب‌پرنده‌ها اطلاعات دست‌اول دارند

دیوید گراش گفته بود «شواهدی» مبنی بر این‌که دولت آمریکا به طور مخفیانه از چند شیء فرازمینی برای دهه‌ها نگهداری کرده است، در اختیار دارد

مارک روبیو، سناتور جمهوری‌خواه ایالات متحده می‌گوید که مقام‌های بلند‌پایه آمریکایی از «برنامه پنهان بازیابی بشقاب‌پرنده‌های سقوط کرده اطلاعات دست‌اول دارند».
به گزارش نیویورک‌پست، روبیو که در حال حاضر به عنوان معاون رئیس کمیته اطلاعاتی سنا فعالیت می‌کند، با اشاره به این که برخی از افشاگرانی که در سال‌های اخیر به کمیته آن‌ها آمده‌اند مقام‌های بسیار بلندپایه دولتی بوده‌اند گفت: «برخی از این افراد هنوز در دولت کار می‌کنند و رک بگویم، بسیاری از آن‌ها خیلی می‌ترسند، آن‌ها نگران کار، مجوزها و سابقه فعالیت‌شان‌اند. برخی هم نگران صدماتی‌اند که انتظارشان را می‌کشند.»
اخیرا دوید گراش، کهنه سرباز نیروی هوایی و مامور اطلاعاتی سابق به کنگره آمریکا گفته بود که «شواهدی» مبنی بر این‌که دولت ایالات متحده به طور مخفیانه از چند وسیله نقلیه فرازمینی برای دهه‌ها نگهداری کرده است، در اختیار دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


اظهارات روبیو به گونه‌ای تاییدی بر حرف‌های این کهنه سرباز ۳۶ ساله است.
گراش گفته بود: «این‌ها وسایل نقلیه‌ بازیابی شده‌ با منشاء غیرانسانی‌اند. اگر می‌خواهید می‌توانید آن‌ها را فضاپیما بنامید. این وسایل یا فرود آمده‌اند و یا سقوط کرده‌اند. خب طبعا وقتی وسیله‌ای را که سقوط کرده یا فرود آمده است می‌یابید، همراه با آن خلبانی مرده هم پیدا می‌کنید. حالا هرچقدر هم که از نظر شما عجیب بنماید، اما واقعیت دارد.»
گراش همچنین گفت که دولت آمریکا حتی از واتیکان اطلاعاتی در مورد یک بشقاب پرنده دریافت کرد و بعدها توانست این فضاپیمای بیگانه را از بنیتو موسولینی، دیکتاتور ایتالیایی تحویل بگیرد.
اگرچه گراش از تجربه خود به عنوان یک افسر اطلاعاتی برای جمع آوری این داده‌ها استفاده کرده است اما هنوز گواهی بر ادعاهای خود ندارد.
این کمیته هفته گذشته به اتفاق آرا به توقف بودجه برنامه‌های دولتی رای داد که «پدیده‌های نامعمول ناشناس» را بدون ارائه اطلاعاتی درباره یافته‌هایشان به کنگره یا اوریل هینز، مدیر اطلاعات ملی مورد مطالعه قرار می‌دهند.

بیشتر از جهان