وسواس زیبایی در خانواده کارداشیان موروثی است

پسر کورتنی از هم‌اکنون از برنامه پوست سالم پیروی می‌کند

از راست: کیم، کلوی، کورتنی کارداشیان و کریس جنر/Frazer Harrison / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

کورتنی کارداشیان گفته پسر ده ساله‌اش میسون از همین سن به اهمیت مراقبت روزانه از پوستش پی برده است.

کارداشیان اخیراً در مصاحبه ویدیویی با مجله هارپرز بازار در مورد عادت مراقبت روزانه از پوستش گفت کاری کرده هر سه فرزندش میسون، پنه‌لوپه‌ هفت ساله و رِینِ پنج ساله به اهمیت مراقبت از خود واقف باشند، چون خودش هم از مادرش کریس کارداشیان این را آموخته است.

کارداشیان گفت «مادرم کاری کرده رسیدگی به خودمان ملکه ذهنمان شود. از بچگی به ما یاد داده همیشه بعد از دوش گرفتن کرم مرطوب کننده به بدن‌مان بزنیم. یادمان داده موهای پایمان را بتراشیم.»

کورتنی گفت از آن موقع به بعد این درس‌ها را به فرزندان خودش هم یاد داده و بزرگترین پسرش از همین حالا به مراقبت از پوست علاقه‌مند شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مؤسس تارنمای پوش گفت «حتی اخیراً با میسون برنامه گذاشته‌ایم که هر روز کارهایی برای مراقبت از پوستمان انجام دهیم. شروع کردیم به ماسک گذاشتن و کارهای دیگر کردیم. فهرستی از همه این کارها تهیه کردیم و در کشوی کمد حمام گذاشتیم. میسون عاشق این کار شده و از اینکه دارد از پوستش مراقبت می‌کند احساس خوبی دارد.»

کارداشیان افزود «به نظرم مهم است آنچه را که مادرم به ما یاد داده به دختران و پسرانمان بیاموزیم و به آن‌ها یاد بدهیم مراقب خودشان باشند.»

کارداشیان در این ویدیو نگفت کارهای روزانه میسون چند مرحله دارد، اما توضیح داد برنامه روزانه خودش برای مراقبت از پوست هشت مرحله دارد.

روش‌های مراقبت روزانه از پوست برای افراد مختلف متفاوت است. اما دکتر ملانی پالم متخصص پوست و جراح پلاستیک پیش از این گفته بود دست کم دو کار هست که همه باید هر روز برای مراقبت از پوستشان انجام دهند.

© The Independent

بیشتر از زندگی