بازگشت پرقدرت گروه تحقیقات و رسانه سعودی به شیرهای کن ۲۰۲۳

اس‌آرام‌جی امسال با شیرهای کن برای راه‌اندازی اولین رقابت «شیرهای جوان عربستانی» هم همکاری کرده است

گروه تحقیقات و رسانه سعودی (اس‌آرام‌جی/SRMG) میزبان مجموعه‌ای از بحث‌ها، سخنرانی‌ها و اجراهای زنده خواهد بود که نمایانگر چشم‌انداز رسانه‌ای در حال تغییر در منطقه است. این گروه برای دومین سال و این بار با برنامه‌هایی متنوع‌تر، از ۱۹ تا ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ به جشنواره بین‌المللی «خلاقیت شیرهای کن» بازگشته است.

در رویداد اس‌آرام‌جی بیچ اکسپریانس (SRMG Beach Experience) شامل گفت‌وگوها، کارگاه‌ها و اجراهای زنده، بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت رسانه، فناوری و خلاقیت هم همراهی خواهند کرد.

این برنامه چالش‌ها و فرصت‌های آینده برای رسانه‌ها و نشریات خلاق را شکل می‌دهند و چگونگی استفاده از فناوری‌های تبلیغاتی را بررسی می‌کند. همچنین شاهد حضور نام‌های محبوب فرهنگ‌عامه از جمله مو عامر، ستاره تلویزیونی و رپر بِلی، ترانه‌سرا، خواهد بود.

بحث در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی بر آینده خلاقیت تاثیر می‌گذارد، چگونه فیلم و سرگرمی می‌توانند فرهنگ‌ها را به یکدیگر پیوند دهند، رشد صحنه موسیقی در خاورمیانه و شمال آفریقا و اینکه چگونه جوامع می‌توانند نام‌های بزرگ و درجه۱ ایجاد کنند، در کارگاه‌های جنبی این رویداد بررسی خواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گیوم لاکروا، مدیرعامل بروت مدیا (Brut Media)، کارن وازن، کارآفرین دیجیتال، مایک وان، رئیس بیلبورد، براین موزر، فیلمساز، الی حبیب، بنیان‌گذار انغامی (Anghami)، علی علی، بنیان‌گذار گود پیپل (Good People)، ابدا شکر، مدیرعامل گروه رسانه‌ای اومنیکوم مدیا گروپ یا منا (Omnicom Media Group/ MENA) وعلی رض، مدیر ارشد کانال بی‌بی‌دی‌او (BBDO)، در این رویداد حضور خواهند داشت.

غرفه ویدیویی الشرق بیزینس (Asharq Business) با هوش مصنوعی بلومبرگ مهارت‌های گزارشگری مهمانان را می‌آزماید. الشرق‌الاوسط یک بازی ویژه خواهد داشت که در آن شرکت‌کنندگان باید اخبار واقعی و جعلی را از هم تشخیص دهند.

سال ۲۰۲۲ اولین حضور شرکت اس‌آرام‌جی در شیرهای کن بود و شرکت‌های بین‌المللی از شراکت و همکاری با اس‌آرام‌جی استقبال کردند. اس‌آرام‌جی در سال ۲۰۲۳ حضور خود را افزایش داده است تا کیفیت و توانایی رسانه‌ای و تجاری خود را در صحنه جهانی هم به نمایش بگذارد و استعدادهای محلی و منطقه‌ای را به دنیا معرفی کند.

اس‌آرام‌جی امسال با شیرهای کن برای راه‌اندازی اولین رقابت «شیرهای جوان عربستانی» هم همکاری کرده است تا بهترین استعدادهای جوان سعودی را رهسپار رقابت‌های جهانی کند.

جمانا الراشد، مدیرعامل اس‌آرام‌جی، درباره با این مشارکت گفت: «پرورش استعدادهای جوان جنبه مهمی از استراتژی تحول گسترده‌تر ما است و اس‌آرام‌جی بر هدایت نوآوری و توانمندسازی نسل بعدی رهبران رسانه‌ها و تولیدکنندگان محتوا متمرکز است... شراکت با شیرهای کن برای راه‌اندازی اولین نسخه از رقابت شیرهای جوان عربستان که برندگان آن نماینده عربستان سعودی در رقابت جهانی شیرهای جوان در کن خواهند بود، بخشی از این تلاش است.»

بیشتر از جهان