یوتیوب محبوب‌ترین ویدیوهای سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد

«سنیوریتا» از شان مِندِز و کاملیا کابِلو ، پربیننده‌ترین کلیپ موسیقی ۲۰۱۹

شان مِندِز و کاملیا کابِلو در اجرایی در لس‌ آنجلس، نوامبر ۲۰۱۹-  KEVIN WINTER/AFP

یک سال پس از آن که ویدیوی «یادبود» یوتیوب یکی از نامحبوب‌ترین پست‌های طول تاریخ آن شد، این سایت اکنون پربازدیدترین ویدیوهای ۲۰۱۹ را معرفی کرده است.

ویدیوی «یادبود» که معمولا مشهورترین ویدیوسازان این شبکه را گرد هم می‌آورد تا در یک کلیپ واحد ویدیویی، اتفاق‌های سالی که گذشت را یادآور شوند، امسال هنوز منتشر نشده است. سال گذشته این ویدیو به شدت جنجال‌برانگیز شد و به خاطر عدم حضور برخی از محبوب‌ترین چهره‌های این سایت در آن، به یکی از نامحبوب‌ترین ویدیوهای یوتیوب بدل شد.

اما اکنون یوتیوب اطلاعات به کار گرفته شده در فیلم یادبود امسال را که گلچینی است از پربازدیدترین ویدیوهای این سایت در سال گذشته، منتشر کرده است . خود ویدیوی یادبود بعدتر منتشر خواهد شد.

به گفته یوتیوب، شکست بارسلونا به دست لیورپول در جام قهرمانان اروپا، محبوب‌ترین ویدیوی یوتیوب در سال ۲۰۱۹ برای کاربران بریتانیا بوده است.

محبوب‌ترین ویدیوهای امسال همچنین شامل تعدادی از رخدادهای ورزشی، برخی مجادلات میان چهره‌های فعال در یوتیوب، گلچینی از برنامه‌های تلویزیونی «شو دیروقتِ دیروقت با جیمز کوردن» (Late Late Show with James Corden) و «بریتانیا استعداد دارد» (Britain's Got Talent) بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گزیده بازی ۴-۰ لیورپول مقابل بارسلونا که در شبکه بی‌تی ورزشی (BT Sport) منتشر شد، از زمان انتشار در ماه مه از سوی بیش از ۹.۸ میلیون نفر در سراسر جهان دیده شده است.

جیمز چارلز، ویدیوساز حوزه آرایش و زیبایی در یوتیوب، نیز با ویدیوی «دروغ دیگر بس است» (No More Lies) که پاسخی به تاتی وستبروک، ویدیوساز دیگر این سایت بود، در جایگاه دوم قرار دارد.

در دسته موسیقی برای بریتانیا، موزیک ویدیوی استورمزی، رپر بریتانیایی برای آهنگ «واسی باپ» (Vossi Bop) در جایگاه نخست نشست و ویدیوهای سم اسمیت، بیلی آيلیش و آریانا گرانده، در میان محبوب‌ترین موزیک ویدیوها است.   

در عین حال، دایان باسول، ستاره برنامه «فقط بیا برقصیم» (Strictly Come Dancing) نیز بر اساس تعداد مشترکان بریتانیا، بیشترین رشد مشترکان کانالی در یوتیوب را در سال گذشته به خود اختصاص داده است.

گزارش‌های تکمیلی از سایر آژانس‌های خبری
 

© The Independent

بیشتر از زندگی