خطر بالقوه یا بالفعل و سکسی؟

شهروندان آمریکا مواظب گردنشان باشند

دو خطر بالقوه و بالفعل که شهروندان آمریکا را تهدید می‌کند.

دیشب آمریکا جواب داده که شدیداً محافظ جان شهروندانش هست. سردارالاسلام والمسلمین حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه چند روز پیش گفت که در انتقام خون سردار سلیمانی، می‌خواهد عاملان و آمران کشتن او را به قتل برساند.

کاندیداهای سردار حاجی زاده: ترامپ (رئیس جمهور وقت) پمپئو (وزیرخارجه وقت) و مککنزی (رئیس وقت نیروهای آمریکا).

آمریکا دوباره تأکید کرده که تمام شهروندانشِ و خدمتگزارانش در سابق و اسبق زیر حراست و حفاظت هستند و بهتر است جمهوری اسلامی به فکر امتحان کردن ترور آنها نیفتد. در واقع لحن جوابیه یک جوری است که گفته شکمتان را سفره می‌کنیم اگر چپ به شهروندان ما نگاه کنید.

وزارت خارجه آمریکا این خط و نشان کشی را در ایمیلی به شبکه العربیه فرستاده در حالیکه خوب‌تر بود برای من بفرستد تا مفید و مختصر بگویم کدام شهروندانش در رابطه با قاسم سلیمانی در خطر هستند.

همین چند ماه پیش بود که نیکاخانم نیکوبین، دانشجوی ایرانی – آمریکائی ضمن عشقبازی با یک مشتری تلفنی در هتل، دیوانه‌بازی سکسی درآورد و چراغ را خاموش کرد و چشم‌های مرد آمریکایی را بست و آنوقت با چاقو گردن او را زخمی کرد و بعد به پلیس گفت می‌خواسته انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکا بگیرد!

این است که به نظر من دولت آمریکا باید به تمام مردهای آمریکائی شدیداً توصیه کند که با این پرستوی افتخاری سکس نکنند وگرنه جانشان در خطر است. اگر سردار حاجی زاده خطر بالقوه است و فقط سه نفر را شامل می‌شود، نیکا نیکوبین خطر بالفعل است، آن هم چه بالفعل لذتبخشی که همه مردهای آمریکایی را دربر می‌گیرد. آنهم چه در برگرفتنی که می‌پیچد دور هدف! این دانشجوی «سکس به اختیار» از سردار حاجی زاده خطرناکتر است.

من به دولت آمریکا پیشنهاد می‌کنم عکس این دختر را با دستورالعمل‌های زیر تکثیر کند و در سراسر آمریکا پخش کند:

۱ – اتباع مذکر آمریکا به این دختر تلفن نکنند و به تلفنش جواب ندهند.

۲ – اگر تماس تلفنی برقرار کردید دعوت او را برای سکس نپذیرید. حتی اگر از بی سکسی می‌مردید، گوشی را بگذارید و خودارضایی کنید.

۳ – اگر نتوانستید جلوی نفس امّاره را بگیرید، به او بگوئید علاقمند به «اورجی پارتی» - سکس دستجمعی – هستید تا در صورت بروز خطر دیگران اگر دستشان بند نبود به داد شما برسند.

۴ – اگر با او به هتل رفتید و وسط سکس می‌خواست بلند شود چراغ را خاموش کند، دو دستی او را بچسبید و با الفاظ مناسب وضعیت، خود را در یک حالت حیف و جدایی ناپذیر نشان دهید.

۵ – اگر خواست به بهانه لذت بیشتر چشم شما را ببندد، زیر بار نروید و بگوئید من ببینم بیشتر عشق می‌کنم. بگوئید من از آنها هستم که دوست دارم توی آینه تماشا کنم.

۷ – اگر در روشنائی چاقو درآورد که بکشد به گَل و گردن شما با مهربانی بگوئید «نشد دیگه. من با تاریکی مخالفت کردم و چشم-بند نزدم که تو ازین کارا نکنی. اگر قراره منصرف نشی پس پاشم چراغ را خاموش کنم.» - بعد به بهانه خاموش کردن چراغ فرار کنید.

۸ – از اول ورود به اتاق هتل اقدامات احتیاطی را شروع کنید و به یک بهانه‌ای حرف از حاج قاسم بزنید که شنیده‌اید چه سردار عارفی بوده و چقدر محبوب بوده که در تشییع جنازه‌اش چند صد نفر توی کرمان زیر دست و پا له شده‌اند.

۹- ماده ۶ را جا انداختم از هولم. مهم هم نبود.

توصیه آخر من اینکه دولت آمریکا به ترامپ و پمپئو و مک‌کنزی سفارش کند اگر دختری تلفن کرد و آنها را به هتل دعوت کرد رد نکنند و بپذیرند. چرا که معلوم می‌شود جمهوری اسلامی از کشتن آنها منصرف شده می‌خواهد یک حالی هم بدهد. آخوندها همه کار می‌کنند. أصلا شاید دختر دیگری باشد!

***

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه