استعفای نکونام پس از برد آسیایی فولاد!

تیم اهوازی پنج‌شنبه باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کند

دقایقی بعد از پایان بازی خبرگزاری فارس از استعفای جواد نکونام خبر داد-مهر

فولاد مطابق انتظار الفیصلی عربستان را شکست داد و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. تک گل این بازی کم‌حادثه را ساسان انصاری در دقیقه ۶۴ روی اشتباه مدافع تیم حریف زد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی گفته بود که تیمش بدون مهاجم تخصصی به این مسابقات رفته است. صبح روز بازی خبر رسید که مراحل اداری انتقال الکس آلگریا، مهاجم اسپانیایی برطرف شده و او می‌تواند برای فولاد بازی کند، با این حال نکونام ریسک نکرد و ترجیح داد همچنان از انصاری در نوک حمله استفاده کند.
الفیصلی بازی را محافظه‌کارانه‌ شروع کرد و فولاد برتری نسبی داشت، با این حال در خلق موقعیت مشکل داشت و بازی در نیمه اول بدون حادثه مهمی بدون گل به پایان رسید.
فولاد در نیمه دوم هم نتوانست موقعیتی روی دروازه الفیصلی بسازد، ولی سانتر مهدی شیری با اشتباه مدافع حریف به شاگردان نکونام کمک کرد که گره بازی را باز کنند. تنها موقعیت الفیصلی در دقیقه ۹۰ بود که ضربه سر مدافع این تیم روی یک ضربه کرنر از کنار دروازه بیرون رفت. ساسان انصاری به لطف تک گلی که زد، در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.
دقایقی بعد از پایان بازی خبرگزاری فارس از استعفای جواد نکونام خبر داد. این خبر عجیب در شرایطی منتشر شد که فولاد در دوحه حضور دارد و پنج‌شنبه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود. دلیل استعفای نکونام مشکلات باشگاه عنوان شده است. البته مشخص نیست که این استعفا پابرجا بماند و ممکن است که در نهایت فولاد در بازی پنج‌شنبه روی نیمکت این تیم بنشیند.
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی سه‌شنبه برگزار خواهد شد. پیش از فولاد تیم‌های الدحیل قطر و الشباب عربستان موفق شده بودند به این مرحله برسند.

بیشتر از فوتبال