اندرو تیت از زندان هم به هوادارانش ویدیو می‌فروشد

مقام‌های رومانی اعلام کردند که هفته گذشته حدود ۴ میلیون دلار از دارایی‌های تیت از جمله وسایل نقلیه موتوری، ساعت‌های لوکس و مبالغی ارز، توقیف شده‌ است

بازداشت اندرو تیت، چهره تاثیرگذار رسانه‌های اجتماعی، و برادرش تریستان که توسط پلیس کشور رومانی- Daniel MIHAILESCU / AFP

اندرو تیت، چهره تاثیرگذار رسانه‌های اجتماعی، و برادرش تریستان که در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ به اتهام قاچاق انسان و تجاوز جنسی دستگیر شدند، همچنان در بازداشت پلیس به سر می‌برند.

به گزارش سی‌ان‌ان، دادگاه رومانی روز جمعه قرار بازداشت این دو برادر را تمدید کرد و آن‌ها تا ۲۷ فوریه در بازداشت پلیس خواهند ماند.

اما آنچه توجه برخی رسانه‌ها را جلب کرده است، فعالیت مجازی تیت در وب‌سایت کامئو است. به گزارش ایندیپندنت، صفحه نمایه اندرو تیت در این وب‌سایت همچنان فعال است، و هوادارانش می‌توانند با پرداخت حدود ۵۰۰۰ دلار، ویدیوهای او را تهیه کنند.

سایت کامئو با هدف برقراری ارتباط بین افراد مشهور و هوادارانشان، این امکان را می‌دهد تا افراد ویدیوهای شخصی‌ از شخصیت‌های محبوبشان بخرند. کریم عبدالجبار، بازیکن بسکتبال لیگ ان‌بی‌ای، آلیس کوپر، آهنگساز و خواننده سبک راک، الایجا وود، هنرپیشه نقش فرودو در مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» از جمله چند صد نفری‌اند که در این سایت حضور دارند و به هوادارانشان ویدیو می‌دهند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در گزارش ایندیپندنت آمده است ویدیوهای اندرو تیت پس از فلوید می‌ودر، بوکسور آمریکایی که برای هر ویدیو حدود ۱۴ هزار دلار دریافت می‌کند، گران‌ترین ویدیوهای این سایت‌اند.

تیت یک بوکسور حرفه‌ای سابق است که با «ترویج مردانگی و سبک زندگی خیلی لوکس» در اینترنت معروف شد. او از خشونت علیه زنان آشکارا حمایت می‌کرد، و در مقطعی همه حساب‌های کاربری‌اش در رسانه‌های اجتماعی مسدود شده بود. به گزارش سی‌ان‌ان، حساب کاربری او در تیک‌تاک، پیش از حذف، حدود ۱۱.۶ میلیارد بازدید داشت.

مقام‌های رومانی اعلام کردند که هفته گذشته حدود ۴ میلیون دلار از دارایی‌های تیت از جمله وسایل نقلیه موتوری، ساعت‌های لوکس و مبالغی ارز، توقیف شده‌ است.

پس از انتشار این خبر، ایندیپندنت فارسی به سایت کامئو سری زده است تا نمایه اندرو تیت را بررسی کند. اما پروفایل او به‌طور موقت بسته شده است، و به نظر می‌رسد آخرین منبع درآمد او نیز فعلا غیرفعال است.

بیشتر از جهان