ریانا با اعلام اجرا در سوپربال، هوادارانش را غافلگیر کرد

اجرای بین دو نیمه فینال لیگ فوتبال آمریکایی ازجمله بزرگ‌ترین رویدادهای تفریحی-موسیقی به شمار می‌رود که تلاش می‌کند مخاطبان را با اجراهای هیجان‌انگیز غافلگیر کند

ریانا پیش‌تر و در ماه سپتامبر با یک عکس ساده از دستش که یک توپ دوکی‌شکل فوتبال آمریکایی را نگه داشته است، هوادارانش را برای این خبر هیجان‌انگیز آماده کرده بود-instagram/badgalriri

درحالی‌که کمتر از یک ماه به بازی فینال مسابقات سوپر‌بال، لیگ فوتبال آمریکایی، باقی مانده، ریانا طرفداران خود را برای آنچه در بین دو‌نیمه در انتظارشان است، غافلگیر کرد.

ریانا، خواننده ۳۴ ساله، روز جمعه ۱۳ ژانویه، یک تریلر رسمی از برنامه‌ای که قرار است در ۱۲ فوریه اجرا کند، منتشر کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

در این ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای او مثل شبحی در یک اتاق بزرگ و خالی ظاهر می‌شود و درحالی‌که به‌سمت دوربین قدم برمی‌دارد، صدای هوادارانش را می‌شنویم.

یکی از صداها می‌گوید: «رفیق، ریانا، منتظرت بودیم.» و دیگری اضافه می‌کند: «‌از زمانی که برنده ۹ جایزه گرمی، آلبومی منتشر نکرده است، شش سال می‌گذرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نهایت، وقتی ریانا در مرکز تصویر می‌ایستد و نور روی او ثابت می‌شود، او را در یک دست لباس مشکی که یک کت خزدار سبز روی آن پوشیده و جواهرات نقره‌ای درشتی ظاهر او را تکمیل کرده‌ است، می‌بینیم که انگشت اشاره‌اش را به نشانه سکوت روی لب‌هایش می‌گذارد و بخشی از آهنگ سال ۲۰۱۶ او با نام «به من نیاز داشت» پخش می‌شود.

لیگ فوتبال آمریکایی یکی از مجموعه مسابقات مهم در آمریکا است که فینال آن ازجمله بزرگ‌ترین رویدادهای تفریحی-موسیقی به‌شمار می‌رود که مسئولانش تلاش می‌کنند مخاطبان را با اجراهای هیجان‌انگیز غافلگیر کنند.

ازجمله کسانی که در این مسابقات در سال‌های مختلف به اجرای برنامه پرداخته‌اند، می‌توان به بیانسه، بیلی جوئل، جنیفر هادسون، لیدی گاگا، پینک، امینم و دکتر دری اشاره کرد.

نشریه پیپل به نقل از ست دودوسکی، رئیس بخش موسیقی این مسابقات، نوشت: «ریانا هنرمند یک نسل محسوب می‌شود که در زندگی حرفه‌ای خود یک بازوی فرهنگی بوده است. ما از حضور ریانا در بین دو نیمه مسابقات سوپر‌بال هیجان‌زده‌ایم و منتظریم یک اجرای تاریخی دیگر برای طرفداران به ارمغان بیاوریم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

ریانا پیش‌تر در ماه سپتامبر، با یک عکس ساده از دستش که یک توپ دوکی‌شکل فوتبال آمریکایی را نگه داشته است، هوادارانش را برای این خبر هیجان‌انگیز آماده کرده بود.

بیشتر از زندگی