تیلور سویفت جزئیات آلبوم بعدی‌اش را فاش کرد

«نیمه‌شب‌ها» در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ منتشر می‌شود

تیلور سویفت یکشنبه شب (۲۸ اوت)، بعد از آنکه در مراسم جوایز موزیک‌ ویدیو ام‌تی‌وی ۲۰۲۲، از انتشار آلبومش خبر داد، جزئیات بیشتری از آن را فاش کرد.

او هنگام دریافت جایزه ویدیو سال در وی‌ام‌ای، گفت که آلبوم جدیدش ۲۱ اکتبر منتشر می‌شود.

و افزود: «در نیمه‌شب، بیشتر برایتان می‌گویم.»

این خواننده ۳۲ ساله در ساعت ۱۲ شب [بامداد] دوشنبه (۲۹ اوت) به وقت محلی، اعلام کرد که نام این آلبوم «نیمه‌شب‌ها» است و تصویر جلد آن را در اینستاگرام منتشر کرد.

در توضیح این تصویر می‌خوانیم: «نیمه‌شب‌ها داستان ۱۳ شب بی‌خوابی است که در کل زندگی‌ام پراکنده است و ۲۱ اکتبر منتشر می‌شود. در نیمه‌شب به دیدنم بیایید.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در اسلاید دوم پست اینستاگرامش که ظرف چند دقیقه بعد از انتشار بیش از ۱.۲ میلیون بار پسندیده شد، گفت که نیمه‌شب‌ها مجموعه‌ موسیقی است که نیمه ‌شب نوشته شده است؛ سفری بین وحشت‌ها و رویاهای شیرین.»  

«برای همه ما که از بی‌خوابی غلت زدیم و تصمیم گرفتیم ادامه بدهیم و به جست‌وجو برویم- به این امید که فقط شاید، وقتی ساعت ۱۲ بار نواخت... خودمان را ببینیم.»

خواننده «عاشق» با حضوری غیرمنتظره در وی‌ام‌ای امسال در استادیوم پرودنتال نیوجرسی طرفدارانش را شگفت‌زده کرد.

سویفت که بعد از سه سال وقفه بازگشت، در هر پنج رشته نامزد شد و جایزه بهترین ویدیوی بلند برای آهنگش در فیلم «همه‌چیز خوب است: یک فیلم کوتاه» و همین‌طور جایزه بهترین ویدیو سال را از آن خود کرد.

بسیاری بر این باورند که این آهنگ با الهام از رابطه قبلی سویفت با جیک جیلنهال ساخته شد؛ هرچند این خواننده هرگز این موضوع را آشکارا تایید نکرد.

در این مراسم، سویفت را نشان دادند که با آهنگ نیکی میناژ، خواننده رپ، می‌خواند و می‌رقصید.

© The Independent

بیشتر از موسیقی