مدیر النصر:‌ رونالدو هم بر باشگاه و هم بر ورزش عربستان تاثیر می‌گذارد

«رونالدو بهترین در تاریخ فوتبال است و طبیعی است که بالاترین دستمزد جهان را هم دریافت کند»

آل معمر گفت: «رونالدو بهترین در تاریخ فوتبال است و طبیعی است که بالاترین دستمزد جهان را هم دریافت کند» - AFP

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مشهور پرتغالی، روز سه‌شنبه، ۱۳ دی‌ماه، به هزاران نفر از هواداران تیم فوتبال «النصر» ریاض در عربستان سعودی معرفی شد و همکاری خود با این باشگاه را به‌طور رسمی آغاز کرد. او که با توافقی به ارزش سالی نزدیک به ۲۱۰میلیون دلار به این باشگاه پیوست، تاکید کرده است که «فرصت‌های بسیاری» برای پیوستن به باشگاه‌های دیگر در اروپا و آمریکای جنوبی داشته، اما تصمیم گرفته درعوض به جزیره‌العرب بیاید.

مسلی آل معمر، رئیس باشگاه النصر، در این مراسم اعلام کرد رونالدو از مسئولان باشگاه خواسته است که با او بدون ارفاق و مثل بقیه هم‌تیمی‌هایش برخورد شود. این مدیر اما تاکید کرد که آمدن ستاره پرتغالی نه‌تنها بر این تیم، که بر کل ورزش عربستان سعودی تاثیر خواهد گذاشت. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آل معمر در این مراسم که در ورزشگاه مرسول پارک ریاض برگزار می‌شد، گفت: «رونالدو بهترین در تاریخ فوتبال است و طبیعی است که بالاترین دستمزد جهان را هم دریافت کند، چون لایق آن است. او در مذاکرات از ما خواست با او مثل بقیه هم‌تیمی‌هایش برخورد شود.»

رودی گارسیا، مربی فرانسوی النصر، نیز در مراسم حضور داشت. او ابراز خوشحالی کرد که این ستاره سابق تیم‌هایی همچون رئال مادرید، یوونتوس و منچستر یونایتد، حالا به النصر آمده است. گارسیا گفت: «رونالدو از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و ما از او استقبال می‌کنیم. من در کل زندگی‌ام بازیکنی مثل رونالدو ندیده‌ام.»

رونالدو، که به زودی ۳۸ ساله می‌شود، همچنان از شناخته‌شده‌ترین بازیکنان فوتبال در جهان است. تعداد دنبال‌کنندگان باشگاه النصر در اینستاگرام از زمان پیوستن رونالدو نزدیک ۱۰برابر افزایش یافته و حالا به ۸.۱ میلیون نفر رسیده است. تعداد دنبال‌کنندگان این باشگاه در توئیتر نیز در زمان نوشته‌شدن این مطلب از ۳.۷ میلیون نفر گذشته است. 

بیشتر از فوتبال