گلدن گلوب ۲۰۲۰: ریکی جرویز به حدنصاب پنج بار میزبانی می‌رسد

ساندرا اوه، اندی سمبرگ، تینا فی و ایمی پولر از جمله میزبانان این مراسم در گذشته بوده‌اند

ریکی جرویز در حال میزبانی گولدن گلوب ۲۰۱۶-  Handout/Getty Images

تایید شده است که ریکی جرویز  در سال ۲۰۲۰ دوباره دوباره میزبان مراسم گلدن گلوب می‌شود تا به حدنصاب پنج بار میزبانی در این مراسم دست یابد.

جرویز قبلاً در سال‌های ۲۰۱۰،۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ میزبان این مراسم سالانه بوده است و با دست انداختن شهرت‌مندانی مثل مل‌گیبسون، جانی دپ و کیتلین جنر انگشت‌نما شده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر کمدی در بیانیه‌اش گفت در سال آینده برای آخرین بار میزبان این مراسم خواهد بود.

او گفت: «یک بار دیگر به من پیشنهاد دادند و نمی‌توانم این پیشنهاد را رد کنم. اما آخرین باری است که این کار را می‌کنم تا شبی سرگرم کننده داشته باشیم.»

پل تلگدی رییس ان‌بی‌سی انترتینمنت هم گفت: «وقتی ریکی میزبان مراسم گلدن گلوب باشد همیشه شور ملموسی در تالار شکل می‌گیرد. ثانیه‌شماری می‌کنیم که دوباره در نقش میزبان گلدن گلوب ظاهر شود. بی‌شک شب جالبی خواهد شد. بی‌صبرانه منتظریم ببینم این‌بار چه چیزی در آستین دارد.»

امسال ساندرا اوه و اندی سمبرگ میزبان این مراسم بودند که نسبتاً با انتقاد مواجه شدند و اکنون جرویز باید بعد از آن‌ها این مراسم را اجرا کند.

ریکی جرویز و شریک زندگی‌اش جِین فَلون در گلدن گلوب ۲۰۱۱- Frazer Harrison /GETTY/AFP

نشریه ورایتی خاطرنشان کرد «تعریف و تمجیدهای زوج ساندرا اوه و اندی سمبرگ بامزه بود و مایه‌هایی از نیش‌ و کنایه‌های بی‌رحمانه‌ را به همراه داشت». اما افزود « سخنان تند و تیز ریکی جرویز میزبان جنجالی قبلی کجا و حرف‌های ملایم این‌ها کجا. البته با ظرافت حرف زدن به لحاظ ایجاد انگیزه خوب است اما ظرفیت طنز آن محدود است.»

از دیگر میزبانان اخیر گلدن گلوب می‌توان از جیمی فلن، ست مایرز و زوج کمدی تینا فی و ایمی پولر نام برد که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میزبان این مراسم بودند.

هفتاد و هفتم دوره جایزه گلدن گلوب در ۵ ژانویه ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فیلم