بازدید شهبانو فرح پهلوی و نور پهلوی از نمایشگاه «ایران بپا خاسته»

این نمایشگاه میزبان هنرهای اعتراضی ایران است که مستقیما از جنبش انقلابی مردم ایران برگرفته‌ شده‌اند

شهبانو فرح پهلوی به همراه نوه خود، شاهدخت نور، از نمایشگاه هنر اعتراضی که تیمی متشکل از زنان طراح و هنرمندان ایرانی-آمریکایی آن را طراحی و اجرا کرده‌اند، دیدن کردند.

این نمایشگاه به همت نوفدی، در روزهای شنبه ۱۹ و یکشنبه ۲۰ نوامبر، در واشنگتن برگزار می‌شود.

نوفدی که خود را یک سازمان غیرحزبی و غیرانتفاعی و نماینده «جامعه ایرانی-آمریکایی» می‌داند برای ترویج حقوق بشر و دموکراسی در ایران تلاش می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این سازمان هدف از برگزاری نمایشگاه «ایران بپا خاسته» را تقویت صدای ایرانیان و شجاعت و پایداری مردم ایران اعلام کرده است.

در دعوت‌نامه این نمایشگاه آمده است: «ما تحت تاثیر آرمان‌های برابری و آزادی که بن‌مایه پیکار غرورآفرین مردم ایران است قرارگرفته‌ایم. ما متعهد به حمایت از آن‌ها از طریق تقویت صدای جمعی آن‌ها هستیم.»

برگزارکنندگان این نمایشگاه می‌گویند به‌عنوان شهروندان ایرانی-آمریکایی، از شجاعت و عزم مردم ایران، به‌ویژه زنان و مردان جوان ایرانی که اعتراض‌های خود را رهبری می‌کنند الهام گرفته‌اند و به حمایت از آن‌ها از طریق تقویت صدای جمعی آن‌ها متعهدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NUFDI نوفدی (@nufdiran)

این نمایشگاه میزبان هنرهای اعتراضی ایران است که مستقیما از جنبش انقلابی مردم ایران برگرفته‌ شده و یک گروه از طراحان و هنرمندان زن ایرانی-آمریکا آن را ارائه می‌کنند و داستان امید، مقاومت، اتحاد و شجاعت یک ملت در برابر رژیم شیطانی که کشورشان را ربوده، است.

این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است. مسئولان این نمایشگاه از مردم خواسته‌اند با دوستان و خانواده خود، به‌ویژه غیرایرانی‌ها، از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

بیشتر از فرهنگ و هنر