جنیفر آنیستون پرده از سفر «چالش برانگیز» ‌لقاح آزمایشگاهی برداشت

انیستون همواره رازدار خود، دوستان و اطرافیانش بوده‌ است

انیستون می‌گوید که سال‌های زیادی تلاش کرد از داستان آی‌وی‌اف خود در برابر مطبوعات «حفاظت» کند-facebook/allure

با وجود اینکه جنیفر انیستون یکی از شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های دنیای سینما و سرگرمی جهان است، در طول این سال‌ها بدون توجه به شایعات، همواره در مورد زندگی شخصی‌ خود سکوت کرده است. از ازدواج پنج ساله‌اش با برد پیت که با خیانت برد و آغاز رابطه‌اش با آنجلینا جولی به پایان رسید، گرفته تا تمام وقایع پشت‌صحنه مجموعه تلوزیونی «فرندز» (دوستان)، انیستون همواره رازدار خود، دوستان و اطرافیانش بوده‌ است.

با این حال، این ستاره سریال «مورنینگ شو» اکنون می‌گوید که «چیزی برای پنهان کردن» ندارد و سرانجام درباره یک دوره عمیقا شخصی و «چالش‌برانگیز» در زندگی‌ خود صحبت کرده است.

پس از سال‌ها گمانه‌زنی روزنامه‌ها درباره اینکه چرا این بازیگر فرزندی ندارد، انیستون فاش کرد علی‌رغم آنچه ممکن است مردم فکر کنند، او چند سال پیش برای بچه‌دار شدن تلاش کرد اما این تلاش‌ها ناموفق بودند.

انیستون ۵۳ ساله در یک مصاحبه جدید برای شماره دسامبر مجله «آلور» (Allure)، فاش کرد که «سال‌های زیادی» برای باردار شدن تلاش کرده و چندین سال پیش، فرایند لقاح آزمایشگاهی (آی‌وی‌اف به معنای بارور کردن تخمک در آزمایشگاه) را هم امتحان کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او به این مجله گفت: «من می‌خواستم باردار شوم. این یک مسیر چالش‌برانگیز برای من بود؛ جاده بچه‌دار شدن.»

موضوع بچه‌دار شدن حالا دیگر برای انیستون تمام‌شده است، با این حال او معتقد است که اگر در اواخر دهه ۳۰ و ۴۰ سالگی خود تجربیات واقعا سختی را پشت سر نمی‌گذاشت، هرگز آن کسی که باید، نمی‌شد. او می‌افزاید: «به همین دلیل است که من قدردان همه آن چیزهای ناخوشایندم. در غیر این صورت، من یک آدم خیلی ترسیده، خیلی عصبی و خیلی نامطمئن از اینکه واقعا کیستم، می‌ماندم؛ ولی حالا دیگر برایم مهم نیست.»

انیستون می‌گوید که سال‌های زیادی تلاش کرد از داستان آی‌وی‌اف خود در برابر مطبوعات «حفاظت» کند؛ چرا که برخی مواقع به نظر می‌رسید که آن‌ها بیشتر به عملکرد داخلی رحم او علاقه‌مندند تا کار خودش. او توضیح می‌دهد: «من از این بخش‌ها بسیار محافظت می‌کنم؛ زیرا احساس می‌کنم چیزهای کمی وجود دارند که می‌توانم پیش خودم نگه دارم. دنیا روایت‌هایی می‌سازد که حقیقت ندارند؛ بنابراین شاید من هم بتوانم حقیقت را بگویم. احساس می‌کنم دارم از خواب زمستانی بیرون می‌آیم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم.»

انیستون برای شماره دسامبر این مجله با چندین قطعه از El Cycèr Vintage که شیبون کندی، طراح ظاهر و لباس، طراحی کرده بود، مقابل دوربین رفت. تصویر روی جلد این شماره مطمئنا خاطره‌انگیز خواهد بود؛ چرا که انیستون با یک تاپ شانل کوچک از مجموعه بهار ۱۹۹۶ این خانه مد ژست گرفته است.

بیشتر از زندگی