ابراز همدردی خانواده سلطنتی موناکو با زنان و دختران ایرانی

شاهزاده خانم شارلین ضمن ابراز همدردی با مردم ایران گفت اخبار مربوط به مهسا امینی  را خوانده و عمیقا متاثر شده است

بنیاد «شاهزاده خانم گریس»، یک مجموعه غیرانتفاعی است که به یاد شاهزاده خانم موناکو تاسیس شده است-luizapikoraphotography

مراسم اهدای جوایز بنیاد «شاهزاده گریس» به هنرمندان منتخب شب گذشته، سوم نوامبر در نیویورک برگزار شد. شاهزاده آلبرت، فرزند گریس کلی و همسرش شارلین در این مراسم حضور داشتند.

برندگان این رقابت هنری ۵ اوت، توسط بنیاد شاهزاده خانم گریس اعلام شده بود و جوایز آن با حضور تعدادی از هنرمندان و فعالان اجتماعی به این افراد اهدا شد.

این جوایز به هنرمندان مستعدی تعلق می‌گیرد که به‌تازگی کار خود را در تئاتر، رقص و فیلم شروع کرده‌اند تا به‌نوعی حمایت حرفه‌ای و مالی را برای آن‌ها فراهم کند. تا به امروز بیش از ۸۰۰ هنرمند این جایزه معتبر را دریافت کرده‌اند. شب گذشته هجده برنده هر کدام ده هزار دلار و شش برنده افتخاری هزار دلار کمک‌هزینه دریافت کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در بخشی از این مراسم شاهزاده آلبرت و همسرش شارلین برای حمایت از زنان و دختران ایرانی به همراه سردبیر ایندیپندنت فارسی، کاملیا انتخابی فرد و خانم ولنتینا کاستلانی فیلم‌ساز ایتالیایی آمریکایی به روی صحنه رفتند تا همبستگی خود را با جنبش اعتراضی ایرانی نشان دهند. شارلین در گفتگو با سردبیر بخش فارسی نشریه ایندیپندنت ضمن ابراز همدردی با مردم ایران گفت که اخبار مربوط به مهسا امینی  را خوانده و عمیقا متاثر شده است.

بنیاد «شاهزاده خانم گریس»، یک مجموعه غیرانتفاعی است که به یاد شاهزاده خانم موناکو تاسیس شده است. هدف این بنیاد حمایت از هنرمندان نوظهور در عرصه‌های تئاتر، سینما و رقص است و به رشد آن‌ها کمک می‌کند.

گریس کلی هنرپیشه آمریکایی هالیوود بود که بعد از چند سال حضور در سینما، با شاهزاده رینر سوم، شاهزاده موناکو ازدواج کرد و از آن به بعد به عنوان شاهزاده خانم گریس موناکو شناخته می‌شود.

شاهزاده رینر سوم، بنیاد شاهزاده خانم گریس را پس از مرگ نابهنگام او بر اثر تصادف اتومبیل، برای یادبود همسر فقیدش و به احترام سابقه هنری او تاسیس کرد تا بستری برای حمایت از جوانان مستعد باشد.

بیشتر از فرهنگ و هنر