رابین کرافورد: با ویتنی هیوستون رابطه جنسی داشتم

هیوستون سال ۲۰۱۲ با غرق شدن تصادفی در وان حمام، جان خود را از دست داد

Getty

رابین کرافورد تایید کرد که او و ویتنی هیوستون ( خواننده آمریکایی) در اوایل دوستی خویش با یکدیگر رابطه جنسی داشته‌اند.

خانم کرافورد درباره دوستی خود با این خواننده خاطره‌ساز در کتاب خاطرات خویش «آهنگی برای تو: زندگی من با ویتنی هیوستون» (A Song For You: My Life With Whitney Houston) قلم زده و همچنین درباره آن در مصاحبه‌ای با ان‌بی‌سی نیوز نیز صحبت کرده است.

این دو دوست به عنوان مشاوران اردویی تابستانی در سال ۱۹۸۰ در ایالت نیوجرسی امریکا با هم آشنا شدند.

ویتنی هیوستون،بابی براون و رابین کرافورد (far right) ( Rex )

او گفت: «اوایل این رابطه دوستی، رابطه‌ای فیزیکی بود. همان اولین تابستانی که با هم آشنا شدیم، اولین باری هم بود که همدیگر را روی لب بوسیدیم و اصلا از پیش برنامه‌ریزی شده نبود، فقط اتفاق افتاد. واقعا احساس بی‌نظیری بود، بعد از آن، نه چندان بعدتر، شبی را با هم گذراندیم. آن شب اولین باری بود که همدیگر را لمس کردیم و همین ما را به هم نزدیک‌تر کرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم کرافورد در کتاب خاطرات خویش می‌نویسد آنها «هیچ‌وقت این کار را با عناوینی مانند همجنسگرا یا لزبین برچسب‌» نزدند و گفت: «ما فقط زندگی خود را می‌کردیم و من آرزو می‌کردم آن وضعیت برای ابد ادامه یابد.»

با این وجود خانم هیوستون اندکی بعد، بخش فیزیکی این رابطه دوستی را متوقف کرد چرا که ظاهرا می‌ترسید ممکن است زندگی هر دوی ایشان را تحت تاثیر قرار دهد. نزدیکی این دو به یکدیگر نیز در طول سال‌های گذشته باعث گمانه‌زنی‌های بسیار درباره گرایش جنسی خانم هیوستون شده است.

کرافورد گفت: «او (هیوستون) گفت اگر مردم درباره ما بفهمند از آن علیه ما استفاده خواهند کرد و در گذشته در دهه هشتاد میلادی واقعا این‌گونه احساس می‌شد.»

خانم هیوستون نهایتا در سال ۱۹۹۲ به ازدواج ستاره موسیقی آراندبی، بابی براون درآمد و در سال ۲۰۰۶ از او طلاق گرفت. آقای براون در زندگی‌نامه خویش در سال ۲۰۰۸ نوشت ازدواج آنها «از پایه و اساس اشتباه بوده» و این که او احساس می‌کرده است هیوستون می‌خواسته از شر فضولی‌ها و موشکافی در زندگی شخصی خویش خلاص شود.

او نوشت: «رسانه‌ها او را متهم به روابط جنسی همجنسگرایانه با دستیار خود [کرافورد] می‌کردند. در وضعیت ویتنی هیوستون تنها راه چاره این بود که ازدواج کرده و بچه‌دار شود. این باعث از بین رفتن تمام آن گمانه‌زنی‌ها می‌شد، چه بهره‌ای از واقعیت داشتند یا خیر.»

ویتنی هیوستون در سال ۲۰۱۲ به خاطر غرق شدن تصادفی در وان حمام، جان خود را از دست داد.

کتاب آهنگی برای تو: زندگی من با ویتنی هیوستون در تاریخ ۱۲ نوامبر منتشر می‌شود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی