حمله با چاقو به مدافع آرسنال

پابلو ماری که به‌طور قرضی به مونزا رفته است، بعد از این حمله جراحی شد

گاردین نوشت که یک فرد ۴۶ ساله بعد از این حملات بازداشت شد-AFP

پابلو ماری، مدافع آرسنال که به‌طور قرضی در مونزای ایتالیا بازی می‌کند، یکی از زخمی‌های حمله یک فرد با چاقو در یک مرکز خرید در میلان است. به گزارش گاتزتا، ماری ۲۹ ساله همراه همسر و پسرش پنجشنبه در حال قدم زدن در یک سوپرمارکت بود که از پشت چاقو خورد. او بعد از جراحت در بیمارستان نیگواردیای میلان مورد جراحی قرار گرفت و عضلات کمرش ترمیم شد.

گاردین نوشت که یک فرد ۴۶ ساله بعد از این حملات بازداشت شد. پلیس ایتالیا گزارش داد که مجرم از مشکلات روانی رنج می‌برد و این یک حادثه تروریستی نبوده است. در این سانحه یک فرد ۴۷ ساله در اثر ضربات چاقوی فرد مهاجم کشته شد و یکی از کارمندان فروشگاه به همراه چهار مشتری، ازجمله ماری مصدوم شده‌‌اند.

ماری درباره این حادثه گفت: «من خوش‌شانس بودم، چون دیدم که یک نفر مقابل چشمان من مرد.» باشگاه مونزا گفت که جراحی ماری خوب بوده است، او دو یا سه روز در بیمارستان می‌ماند و بعدازآن مراحل بازیابی‌اش را شروع خواهد کرد. در بیانیه باشگاه آمده است: «چنین مصدومیت‌های عضلانی معمولا نیاز به دو ماه استراحت دارد و او بعدازآن می‌تواند فعالیت‌های ورزشی را شروع کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش روزنامه «کوریره دلاسرا»، ماسیمو تارانتینو، بازیکن پیشین ناپولی یکی از افرادی بوده که پیش از حضور ماموران پلیس در خلع سلاح فرد مهاجم مشارکت کرده است. تارانتینوی ۵۱ ساله گفت: «من یک قهرمان نیستم. من کار خاصی انجام ندادم.»

آدریانو گالیانی، مدیر اجرایی مونزا درباره وضعیت روحی بازیکن تیمش گفت: «پابلو پسر با روحیه‌ای است. او در آن شرایط شوخی می‌کرد و به من گفت که دوشنبه به تمرین خواهد آمد. من سلام برلوسکونی، رئیس باشگاه و دیگران را به او رساندم. بازیکنان تیم هم می‌خواستند به بیمارستان بیایند، ولی این کار ممکن نبود.»

او اضافه کرد که از لیگ فوتبال ایتالیا درخواست کرده است تا بازی روز دوشنبه این تیم مقابل بولونیا به تعویق بیفتد، چرا که بازیکنان تیم شوکه‌اند. او گفت: «از نتیجه جراحی راضی هستم، ولی تقاضا کرده‌ایم که بازی به تعویق بیفتد. شب گذشته بازیکنان تیم گریه می‌کردند. بازیکنان شوکه‌اند. هنوز نمی‌دانیم که با این درخواست موافقت می‌شود یا نه.»

ماری در ژانویه ۲۰۲۰ از فلامینگوی برزیل به آرسنال پیوست و ۱۹ بار برای این تیم بازی کرد. او به‌طور قرضی برای اودینزه بازی می‌کرد و در شروع فصل جاری به مونزا پیوست که برای اولین بار به سری A صعود کرده است.

بیشتر از فوتبال