حمایت جورج مایکل از اما تامپسون در فیلم «کریسمس گذشته»

جورج مایکل خود در روز کریسمس درگذشت

هنری گلدینگ و امیلیا کلارک در نمایی از فیلم کریسمس گذشته/Universal

اما تامپسون فاش کرده است که جورج مایکل از او حمایت کرده است که داستان فیلم جدید «کریسمس گذشته» را بنویسد.

در این کمدی عاشقانه، امیلیا کلارک نقش یک زن بدشانس به اسم کیت را بازی می‌کند که پس از استخدام به عنوان «پری فروشگاه» در یک فروشگاه بزرگ در تعطیلات کریسمس، با تام (هنری گولدینگ) آشنا می‌شود. موسیقی متن و عناصر فیلم بر اساس موسیقی مایکل ووآم تدوین شده است.

تامپسون که در نوشتن فیلمنامه نقش داشته است و همچنین، در نقش آدلیا بازی کرده است، در برنامه «شو امشب با جیمی فالون» ظاهر شد تا درمورد پخش این فیلم صحبت کند.

تامپسون گفت: «تهیه‌کننده مشهور، دیوید لیوینگستون، از من پرسید: حاضری یک فیلمنامه بنویسی، یک داستان کمدی عاشقانە؟ ما یک فیلم کریسمس جدید لازم داریم که بر اساس ترانه «کریسمس گذشته» باشد. من هم گفتم، راستش را بخواهید دوست ندارم، چون این ترانه، ترانه کریسمس مورد علاقه من نیست».

اما، به گفته خود تامپسون، وقتی که او و شوهرش، گرگ وایز، در مورد یک طرح داستان احتمالی برای آن فیلم فکر کردند، روشی جذاب و متفاوت برای روایت داستانی متفاوت درباره قلب انسان یافتند.

سپس تامپسون ایده‌های خود را در مورد طرح داستان به مایکل فرستاد و پس از مدتی با او دیدار کرد تا در مورد تولید فیلم با هم صحبت کنند.

تامپسون می‌گوید: «او دوست‌داشتنی‌ترین مردی بود که می‌توان تصور کرد. او عاشق تمام تم‌های موجود در فیلم شد. بسیار به موضوع بی‌خانمانی اهمیت می‌داد و از وجدان اجتماعی خاصی برخوردار بود».

«او به من انگیزه بخشید و سپس شروع کردیم به نوشتن، اما بعد، در سال ۲۰۱۶ در روز کریسمس او به‌طرز نابهنگام و جانسوزی درگذشت. ما او را از دست دادیم و من خیلی دلم برایش تنگ شده است».

تامپسون در وصف فیلم گفت، چنان حسی دارد که «انگار کسی شما را بغل می‌کند.» وی افزود، در موسیقی متن فیلم، ترانه جدیدی از مایکل به اسم «تسکین درد» هست که مخصوصا برای این فیلم نوشته شده است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر