اولین تصویر دنیل کریگ در فیلم جدید جیمز باند

وقتی برای مردن نیست سوم آوریل ۲۰۲۰ در بریتانیا نمایش داده می‌شود

Charly TRIBALLEAU / AFP

اولین تصویر از دنیل کریگ به‌عنوان جیمز باند در فیلم جدید «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) منتشر شد.

درست بعد از این که صفحه اینستاگرام این فیلم ژانر جاسوسی با انتشار عکسی از کریگ، ستاره فیلم در کنار کری فوکاناگا، کارگردان فیلم اعلام کرد فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. امپایر (Empire) عکسی اختصاصی از صحنه‌ای از این فیلم جدید منتشر کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

That’s a wrap on #NoTimeToDie. See you in cinemas April 2020. #Bond25

A post shared by James Bond 007 (@007) on

بنا بر نمایشنامه اصلی فیلم، در این قسمت داستان به سراغ باند می‌رود که در حال لذت بردن از زندگی آرام خود در جاماییکا است، جایی که رفیق سابقش، فلیکس لیتر (جفری رایت)، مامور سی‌آی‌ای سر و کله‌اش برای تقاضای کمک از او پیدا می‌شود.

اما ماموریتی برای نجات دانشمندی ربوده شده خیلی متفاوت‌تر و سخت‌تر از آنچه انتظار داشت از آب در می‌آید و مامور ۰۰۷ را وارد راه مرموز فرد شروری با سلاح‌های خطرناک مجهز به آخرین‌ فناوری‌ها می‌کند.

نقش فرد شرور این فیلم توسط رامی ملک، برنده اسکار به خاطر بازی در «بوهمین راپسودی» (Bohemian Rhapsody) ایفا می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رالف فینس هم به‌عنوان آقای ام و لیا سیدوکس نیز در نقش دکتر مدلین سوان و همچنین بن ویشاو در نقش کیو در این فیلم حضور خواهند داشت.

نائومی هریس که از دیگر ستارگان فیلم است فاش ساخت باربارا بروکلی تهیه‌کننده فیلم جیمز باند، پیشنهاد وی و بری جنکینز کارگردان فیلم «مهتاب» (Moonlight) را درباره ساخت فیلمی حول محور شخصیت ایو مانیپنی رد کرده است. 

خانم هریس به برنامه «صبح به خیر امریکا» در آستانه پخش فیلم جدیدش، «سیاه و آبی» گفت: «بری می‌خواست یک فیلم خیلی  مهیج و یکه‌بزنی اکشن حول محور مانیپنی درست کند که من هم در واقع کاملا با او موافق و همراه بودم. به همین خاطر با باربارا بروکلی، تهیه‌کننده‌مان، نشستم و گفتم بیا این را عملی کنیم. ولی او خیلی موافق نبود. اما کسی چه می‌داند شاید روزی آن را عملی کردیم. حداقل کلید صحبت درباره این طرح زده شده است.»

وقتی برای مردن نیست، که نسخه مامور خانم ۰۰۷ را که توسط لاشانا لینچ ایفاد می‌شود نیز معرفی می‌کند، در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ در بریتانیا راهی پرده سینماها می‌شود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/daniel-craig

© The Independent

بیشتر از فیلم