مدونا شصت‌وچهارسالگی‌اش را در پیراهن آبی دولچه و گابانا جشن گرفت

پیراهن گل‌دار آبی دولچه و گابانا با الهام از سبک مدیترانه‌ای و طرحی تابستانی حدود دوهزار دلار قیمت دارد

هیچ‌کس مثل مدونا برای تولدش برنامه نمی‌چیند. او شهر سیسیل ایتالیا را به‌عنوان محل برگزاری جشن شصت‌وچهارسالگی خود انتخاب کرد و به نظر می‌رسد جشن تولدی مفصل برگزار کرده است. مدونا درحالی‌که پیراهن بلندی از دولچه گابانا پوشیده است در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرده است چنین می‌گوید: «هر روز این هفته تولدم است». سپس در کنار دوستانش (گای اوسری مدیر برنامه و استیون کلین عکاس و فیلمبردار) در اتومبیل به سلامتی او نوشیدند.

مدونا با انتشار این ویدیو ما را به سال ۲۰۰۳ برگرداند. او در توضیحات ویدیو چنین نوشت: «بوسه تولد با دوتا از دخترها». او ویدیوی این بوسه‌های جسورانه فرانسوی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و خاطره بوسه معروف خودش و بریتنی اسپیرز را زنده کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدونا برای شام تولد ۶۴ سالگی‌اش پیراهن بلندی از دولچه و گابانا پوشیده بود. سبک لباس او را گردنبندی از نقره، کلاهی آبی و کفش‌های پاشنه‌دار سفید و آبی همرنگ کلاهش کامل کرده بود.

در عکس دیگری که مدونا با دختران دوقلویش استر و استلا گرفته است می‌بینیم که لباس دخترها نیز از دولچه و گاباناست و با مادرشان هماهنگ‌اند.

پیراهن گل‌دار آبی دولچه و گابانا با الهام از سبک مدیترانه‌ای و طرحی تابستانی حدود ۲۰۰۰ دلار قیمت دارد. اگر پارچه و طرح پیراهن برای شما آشناست، اشتباه نمی‌کنید. شارون استون، هنرپیشه مشهور هالیوود روی فرش قرمز کن امسال پیراهنی با طرح پارچه مشابه از دولچه و گابانا پوشیده بود.
لباس استون که یک پیراهن بلند راسته بود، با دنباله قابل جدا شدن‌ بزرگی با نقش‌های درشت آبی تکمیل شده بود.

درحالی‌که جشن اصلی تولد فقط مخصوص بزرگ‌سالان بود، مدونا مهمانی شامی پر از شراب و غذاهای سنتی ایتالیایی در فضای آزاد گرفت. مهمانان این جشن شامل دوستان و فرزندانش دیوید باندا و استر و استلا بودند.

بیشتر از زندگی