سفر به دور دنیا با سه گربه‌ پشمالو

صاحب این گربه‌ها نمی‌خواست آن‌ها در خانه تنها بمانند

مردی که با سه گربه‌اش به سفر دور دنیا رفت در شبکه‌های اجتماعی محبوب شد. دن گوین وکیل آمریکایی و همسرش اولیویا گوین با ثبت تصاویر سفرهایشان به شهرهای مختلف دنیا مثل پاریس، لندن و ونیز به همراه سه گربه‌شان در اینستاگرام و تیک‌تاک معروف شدند.

دن در گفتگو با نشریه اینسایدر ماجرا را این‌گونه تعریف کرد: در تابستان ۲۰۲۰ و بعد از همه‌گیری بیماری کرونا اولیویا، کیک اسفنجی و موکا (دو گربه اسکاتیش فولد) و دونات (گربه موکوتاه انگلیسی) را به خانه آورد. با آموزش‌های این دو نفر این گربه‌های خانگی که «بچه‌های قرنطینه» اند با محیط بیرون و گردش در آن آشنا شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آن‌ها ماجراجویی خود را با گردش در پارک مرکزی نیویورک آغاز کردند تا گربه‌ها آرام‌آرام با محیط بیرون آشنا شوند. دن در ادامه گفتگو چنین می‌گوید: «ما دوست نداشتیم هنگام سفر آن‌ها را تنها بگذاریم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم با هم سفر کنیم.»

اولین سفر آن‌ها با گربه‌ها سفر به سانفرانسیسکو و ساکرامنتو در سال ۲۰۲۱ بود. بعد از آن بود که تصمیم گرفتند در سفرهای خارجی نیز گربه‌ها را با خود ببرند. این سه گربه پشمالو و زیبا به شهرهای لندن، ونیز و پاریس سفر کرده‌اند و از گربه‌های معروف اینستاگرام و تیک‌تاک هستند.

بیشتر از زندگی