رابیو، خرید با تاخیر منچستریونایتد به‌جای دیونگ

باشگاه انگلیسی پس از ناامیدی از خرید هافبک بارسا، در آستانه خرید هافبک یوونتوس است

منچستریونایتد با باشگاه یوونتوس بر سر انتقال ۱۵ میلیون پوندی رابیو به توافق رسیده است‌ـ ISABELLA BONOTTO / AFP

منچستریونایتد امیدوار بود که با آمدن اریک تن‌هاگ متحول شود ولی شکست خانگی هفته اول مقابل برایتون شوک بزرگی برای این تیم بود. در این بازی، ضعف خط میانی یونایتد آشکار بود و باشگاه برای جبران، تصمیم گرفت آدرین رابیو را به این بخش اضافه کند. هدف اصلی تن‌هاگ برای تقویت خط میانی هموطنش فرنکی دیونگ بود و جذب رابیو به معنی این است که آن‌ها از استخدام هافبک بارسا تقریبا ناامید شده‌اند.

به گزارش گاردین، منچستریونایتد با باشگاه یوونتوس بر سر انتقال ۱۵ میلیون پوندی رابیو به توافق رسیده و تنها توافق سر جزئیات این انتقال با خود بازیکن و ورونیک، مادر و مدیر برنامه‌هایش، باقی مانده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رابیو با پاری‌ سن‌ژرمن پنج بار فاتح لیگ فرانسه و با یوونتوس یک بار قهرمان لیگ ایتالیا شد. او ۲۹ بار برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته و امیدوار است که با انتقال به منچستریونایتد، بخت حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۲ را افزایش دهد.

بارسا برای فروش دیونگ ۶۵ میلیون یورو به‌علاوه ۲۰ میلیون یورو بندهای مختلف پاداش را درخواست کرد ولی دو باشگاه نتوانستند سر جزئیات این انتقال به توافق برسند. در همین حال، باشگاه چلسی مدعی است که مذاکراتش با بارسا پیشرفت داشته و امیدوار است به‌زودی این هافبک ۲۵ ساله را جذب کند. این در حالی است که رسانه‌های اسپانیایی تاکید دارند دیونگ مایل است در بارسا باقی بماند.

منچستریونایتد که فصل گذشته به رتبه ششم رسید، در بازار نقل‌وانتقالات نسبت به سایر مدعیان عقب‌تر است و تن‌هاگ عقیده دارد که آن‌ها هنوز به یک مهاجم نوک خط حمله نیاز دارند. مصدومیت آنتونی مارسیال پیش از بازی با برایتون این مربی را مجبور کرد که از کریستین اریکسن در پست غیرتخصصی مهاجم نوک استفاده کند. او در نیمه دوم، کریستیانو رونالدو را به زمین فرستاد ولی ستاره پرتغالی هم نتوانست مانع شکست تیمش شود.

منچستر حالا برای تقویت این نقطه از زمین، به دنبال مارکو آرناتوویچ، مهاجم بولونیا، است و انتظار می‌رود این انتقال با رقمی حدود ۱۰ میلیون پوند نهایی شود. این مهاجم ۳۳ ساله اتریشی سابقه بازی در وستهم را دارد و می‌تواند در کنار مارسیال و رونالدو، گزینه دیگر بازی در خط حمله یونایتد باشد.

بیشتر از فوتبال