مایلی سایرس: فکر ‌کردم چون مردها شرورند، همجنس‌گرا باشم

او پس از آشنایی با دوست‌پسر جدید‌اش متوجه شده که مردهای خوب هم در دنیا زندگی می‌کنند

مایلی سایرس در مت‌گالا ۲۰۱۹/ANGELA WEISS / AFP

مایلی سایرس از این گفته که چطور زمانی خیال می‌کرد «حتماً باید هم‌جنس‌گرا باشد» چون همه‌ مردها «شرورند».

این زن ۲۶ ساله در ویدئوی زنده‌ای که یک‌شنبه شب در اینستاگرام‌اش گذاشته گفته: «همیشه گمان می‌کردم باید هم‌جنس‌گرا باشم چون همه‌ مردها شرورند، ولی این‌طور نیست».

خواننده‌ ترانه‌ «توپ مخرب» به یار جدیدش کودی سیمپسون اشاره کرد که عامل اصلی تغییر  نگاه‌اش بوده و گفت «بچه‌ها، مردهای خوب هم در دنیا وجود دارند. آن‌قدر بگردید تا پیدای‌شان کنید».

او افزود «آدم مجبور نیست هم‌جنس‌گرا باشد، بین آلت‌دارها هم آدم خوب وجود دارد. فقط باید گشت و پیدا کرد.»

این ویدیوی زنده جدیدترین ویدیو از مجموعه ویدیوهایی بود که سایرس با دوست‌پسر جدیدش سیمپسون گذاشته است. این خواننده‌ استرالیایی چند سال است که با خواننده‌ ترانه‌ مالیبو آشنا شده است.

اما با وجود این آشنایی سایرس اعتراف کرد که کمی زمان برد تا بالاخره با سیمپسون رابطه‌ عاطفی برقرار کند چون « به نسبت او و حس و حال‌اش کمی زیادی سرسخت بودم و کسی را به حریم‌ام راه نمی‌دادم. ولی الآن اوضاع فرق کرده است».

سایرس سیمپسون ۲۲ ساله را جزو «آدم‌های خوب» دانست و گفت من فقط یکی از آن‌ها دیده‌ام و او الآن کنارم در این ویدیو است.» این حرف سایرس را می‌توان کنایه‌‌ای به شوهر سابق‌اش لیام همزورث دانست.

این ستاره‌ موسیقی پاپ هفت ماه پس از ازدواج اعلام کرد که از لیام جدا شده است. چند روز پس از آن اعلام کرد با وب‌نویس و ستاره‌ برنامه‌های تلویزیونی واقع‌نما به نام کیت‌لین کارتر رابطه‌ عاطفی‌ برقرار کرده است.

این رابطه‌ عاشقانه‌ که مانند باران بهاری بود دو ماه بیش‌تر دوام نیاورد و این ستاره‌ موسیقی پاپ در رسانه‌ها ادعا کرد زیادی تند رفته است.

رابطه‌ عاشقانه‌ سایرس و سیمپسون موقعی برملا شد که تنها چند هفته پس از اعلام خبر جدایی سایرس از همزورث، آن دو را در حال بوسیدن یکدیگر دیدند.

این خواننده اوایل ماه جاری در پاسخ به انتقادهایی که او را «هرزه» لقب داده بودند در رسانه‌های اجتماعی نوشت که «زیادی تند رفته» و از مردم خواست بگذارند با هرکسی که خواست قرار عاشقانه بگذارد و قضاوت‌اش نکنند.

سایرس نوشت «می‌دانم که مردم به رابطه‌ قبلی‌ام دل بسته بودند چون از ابتدا احساس می‌کردند باید رابطه‌ پایداری باشد. گمان می‌کنم به همین دلیل است که خیال می‌کنند حق دارند در مورد زندگی‌ و انتخاب‌های‌ام نظر بدهند، چون جلوی چشم‌شان قد کشیده‌ام».

او در ادامه به یک بام و دو هوایی برخورد جامعه با مردان و زنان اشاره کرد.

او نوشت «به ندرت پیش می‌آید به مردان (مخصوصاً مردان موفق) انگ هرزگی بزنند. مردان بیش‌تر اوقات یکی بعد از دیگری با زنان زیبا رابطه می‌گیرند و این کار اغلب هیچ عواقبی برای‌شان ندارد.

آن‌ها را «افسانه‌ای» و «هوس‌انگیز» می‌دانند، حال آن‌که زنان را هرزه و فاحشه می‌نامند! من فقط می‌خواهم در این دنیای «مردسالار» زندگی کنم و موفق باشم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/life-style/dating/miley-cyrus-gay

© The Independent

بیشتر از زندگی