کرم سفت کننده باسن به محصولات پوستی جنیفر لوپز اضافه شد

جنیفر لوپز از روغن زیتون به عنوان رمز زیبایی مادربزرگش یاد می‌کند

روز اول ژانویه سال ۲۰۲۱ محصولات مراقبت از پوست جنیفر لوپز به بازار عرضه شد-VALERIE MACON / AFP

جنیفر لوپز، خواننده، هنرپیشه و رقصنده آمریکایی که سال گذشته محصولات پوستی خود را به بازار عرضه کرد، امسال و در روز تولدش از محصول جدید «سفت‌کننده و بهبوددهنده ترک‌های پوستی بدن» رونمایی کرد.

جنیفر لوپز که این روزها به همراه همسرش بن افلک، هنرپیشه و فیلم‌ساز آمریکایی دوران ماه عسل خود را در پاریس می‌گذراند، در پستی در صفحه اینستاگرام از خط تولید جدید محصولاتش که برای بدن طراحی‌شده‌اند خبر داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

محصولات پوستی جنیفر لوپز چیست و چه ویژگی‌هایی دارند؟

روز اول ژانویه سال ۲۰۲۱ محصولات مراقبت از پوست جنیفر لوپز به بازار عرضه شد. محصولات گران‌قیمت مارک JLO Beauty در بسته‌بندی‌های طلایی زیبایی که یادآور برق پوست جنیفر طی سال‌ها فعالیت هنری است طراحی شده‌اند. این محصولات که به صورت تخصصی برای مقابله با پیری پوست طراحی شده‌اند برای استفاده روزمره کسانی است که دوست دارند با بالا رفتن سنشان همچنان پوستی سلامت و زیبا داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین ایده‌های طراحی این محصولات تولید محصولی چندکاره بوده است. به همین دلیل در یازده محصولی که تا کنون به بازار عرضه شده است، علاوه بر ترکیبات اختصاصی هر محصول از فرمول اختصاصی روغن‌زیتون جنیفر نیز استفاده‌شده است تا رطوبت رسانی و آب‌رسانی پوست‌های در آستانه میان‌سالی را تامین کنند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

جنیفر لوپز از روغن زیتون به عنوان رمز زیبایی مادربزرگش یاد می‌کند که چون میراث ارزشمندی آن را حفظ کرده است و پیدا کردن یک روغن زیتون خوب و باکیفیت برای استفاده در محصولات را یکی از چالش‌های گروه تحقیق خود عنوان کرده است.

جنیفر لوپز در توضیحات ویدیوی زیبا و وسوسه‌برانگیز اخیرش در اینستاگرام ضمن معرفی «بام سفت کننده بدن» جی لو بیوتی درباره مراقبت از پوست بدن و اهمیت آن گفته است. با این اوصاف احتمالا این بام، تنها محصول پوستی بدن این سری نخواهد بود و باید منتظر محصولات جدید او باشیم.

بیشتر از زندگی