کیت ماس چهره مجموعه جدید زارا شد

تصاویر تازه‌ترین مجموعه زار از گردش در شب‌های پاریس الهام گرفته شد

این مجموعه نامه‌ای عاشقانه است به تمام پوشاکی که در طول دهه‌های متمادی ستون‌های فراوانی را در مجلات مد به خود اختصاص دادند - Combo/instagram/zara

تازه‌ترین مجموعه زارا با چهره کیت ماس، سوپرمدل محبوب بریتانیایی، به بازار آمد.

این مجموعه محدود فوق‌العاده جذاب که دارای طراحی منحصربه‌فرد برای زنان سطح بالا و متفاوت است، امضای امانوئل آلت، سردبیر پیشین مجله ووگ پاریس را  دارد که برای تهیه کمد لباسی تازه برای شب‌نشینی‌های رسمی و سپس مارتینی‌های آخر شب با این نشان تجاری همکاری کرده است.

عکس‌برداری این مجموعه را دیوید سیمز، عکاس مد بریتانیایی، انجام داده و برای این کار از ایده گردش در شب‌های پاریس الهام گرفته است.

مجموعه باشکوه زارا که با توجه به سبک تک‌رنگ امانوئل آلت بیشتر در رنگ‌های سیاه‌وسفید آماده شده و با حضور کیت ماس جلوه‌ای کلاسیک پیدا کرده است، در دو بخش Into the Night و Into the Classic به مشتریان ارائه می‌شود که شامل ۲۵ لباس پر زرق‌وبرق، هشت جفت کفش جدید، کیف و زیورآلات است. تنها نکته‌ای که پیش از این‌که سراغ خرید از این مجموعه بروید باید یادتان باشد، استفاده از یک سایه چشم دودی و آرایش به سبک دهه ۱۹۹۰ است.

بر اساس توصیف مجله ووگ بریتانیا، این مجموعه نامه‌ای عاشقانه است به تمام پوشاکی که روی فرش قرمزها و مهمانی‌های آن‌چنانی دیده شده‌اند و در طول دهه‌های متمادی ستون‌های فراوانی را در مجلات و روزنامه‌های مد به خود اختصاص داده‌اند.

در تصاویر منتشر شده از این مجموعه تازه، کیت ماس را می‌بینیم که با لباس شب باشکوهی که به تن دارد در حال خروج از تاکسی است و جای دیگر با یک کت آستین‌بلند سفید که روی پیراهن نقره‌ای براقی پوشیده، زیر باران‌ دیده می‌شود.

ازجمله کارهای درخشان این مجموعه می‌توان به نیم‌تنه‌های مشکی که با شلوارهای کتانی مجموعه هماهنگی بسیاری دارند اشاره کرد. همچنین تاپ‌های نامتقارن و پیراهن‌های ابریشمی بلند بسیار شیک و مناسب مهمانی‌های مجلل و کت‌های اپل‌دار و شلوارهای تک‌پوش سفید که هرکدام می‌توانند در کنار کفش‌ها یا صندل‌های پاشنه‌دار طلایی، مشکی و نقره‌ای و چکمه‌های بلند جیر و دستبندهای کریستال (بلورین) و دیگر انواع  زیورآلات بدلی زارا درخشش بیشتری داشته باشند.

آنچه درباره آخرین مجموعه زارا با حضور کیت ماس از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد این است که به‌دلیل تعداد محدود کارها، مشتریان وقت زیادی ندارند و هر لحظه ممکن است پوشاک دلخواهشان فروخته و تمام شود.

اجناس ارائه شده در این مجموعه، حدود ۳۰ تا ۲۲۰ پوند قیمت‌گذاری شده‌اند که می‌توان از وبگاه زارا یا ووگ بریتانیا به‌صورت آنلاین سفارش داد.

بیشتر از زندگی