باشگاه استقلال مجری یک دستور آشکار: حذف وریا

اربیل عراق شاید مقصد جدید کاپیتان استقلال باشد

وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال طی هفته‌های اخیر با رفتار عجیب باشگاهش مواجه شد و برای تمدید قرارداد یا حتی پایان همکاری محترمانه پیامی از مسئولان باشگاه دریافت نکرد. وریا سرانجام با انتشار عبارتی کوتاه جدایی‌اش از استقلال را رسما اعلام کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «بدرود استقلال قهرمان.»

عجیب اما واکنش باشگاه استقلال بود که پس از خداحافظی وریا، با عبارتی کوتاه و در حالی که انگار هیچ اتفاق مهمی رخ نداده است، پاسخ داد: «موفق باشی کاپیتان.»

وریا غفوری اما به خواست ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید خارجی استقلال از فهرست این تیم خارج نشده است، بلکه قدرتی فراتر از باشگاه استقلال تصمیم به حذف وریا از استقلال گرفته و مدیران این باشگاه هیچ مقاومتی در مقابل این دستور نشان ندادند و مجری حذف وریا شدند. وریا بارها هم‌صدا با مردم به وضعیت سیاسی و اجتماعی حاکم بر ایران انتقاد کرده و مقابل صدا و سیما نیز مواضعی داشته که خوشایند این نهاد رسانه‌ای حاکمیت جمهوری اسلامی نیست.

وریا غفوری طی دو هفته اخیر با پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان مواجه شده اما به نظر می‌رسد دستور متوقف شدن مذاکره با وریا به باشگاه فولاد رسیده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیشنهاد دیگر برای وریا غفوری از باشگاه اربیل عراق است. شبکه خبری به نام روادو خبر داده است که مدیرعامل باشگاه اربیل برای مذاکره با وریا به تهران سفر می‌کند. حتی رقم پیشنهادی وریا به اربیل ۳۷۷ هزار دلار اعلام شده است. خبرنگار عراقی شبکه الکاس قطر نیز خبر داده است که مدیرعامل اربیل در نظر دارد با رقمی کمتر از ۳۵۰ هزار دلار با وریا به توافق برسد.

باشگاه اربیل عراق بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و تاکنون ۳ بار قهرمان لیگ عراق شده است. پیش‌تر میلاد زنیدپور، بازیکن ایرانی در اربیل بازی کرده است.

وریا غفوری ۶ سال در تیم استقلال بازی کرد و از محبوب‌ترین بازیکنان دهه اخیر این باشگاه است. او از باشگاه سپاهان به استقلال رفت و طی ۶ فصل همواره از موثرترین بازیکنان تیمش بود. حذف وریا از تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ نیز از اتفاقات تلخ ورزشی برای اوست.

بیشتر از فوتبال