تصادف پسر ۱۰ ساله بن افلک با لامبورگینی

افلک به پسرش اجازه داد پشت رل یک لامبورگینی که موتور آن روشن بود، بنشیند

همه اولین تصادفشان را خیلی خوب به خاطر دارند، به ویژه اگر از نوع لوکس آن باشد - Instagram/haymjlover

ساموئل گارنر افلک، فرزند ۱۰ ساله مشترک بن افلک و همسر پیشنیش، جنیفر گارنر، به‌تازگی نخستین تجربه تصادفش را با یک لامبورگینی اسپرت رقم زد.

بر اساس گزارش تی‌ام‌زی، ساموئل به همراه پدرش بن افلک و نامزد او، جنیفر لوپز، به نمایندگی اتومبیل‌های لوکس اگزوتیکس ۷۷۷ (Exotics777)  رفته بودند که حادثه‌ای رخ داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

داستان از این قرار بود که بن افلک، بازیگر و کارگردان ۴۹ ساله و مشهور آمریکایی، روز یکشنبه، ۲۶ ژوئن، در حالی که به همراه جنیفر لوپز سرگرم بررسی اتومبیل‌های موجود در این نمایندگی خودروهای لوکس در لس‌آنجلس بود، به پسر ۱۰ ساله‌اش اجازه داد پشت رل یک لامبورگینی زردرنگ کرایه‌ای که موتور آن روشن بود، بنشیند. ساموئل هم پشت فرمان این اتومبیل اسپرت لوکس که نشست اما تصادفا آن را به عقب راند و سپر عقب لامبروگینی به یک ب‌ام‌و سفیدرنگ برخورد کرد.

به لطف سپرهای فوق‌العاده این دو خودرو لوکس، اتفاق خاصی نیفتاد و آسیب آن تنها به یک خراشیدگی کوچک روی سپر جلو ب‌ام‌و منجر شد.

لامبورگینی مذکور از نوع اوروس و شاسی‌بلند بود که به قیمت روزی یک‌ هزار و ۴۷۵ دلار اجاره داده می‌شود.

ظاهرا فرزند کم‌سن‌وسال افلک پس از دسته گلی که به آب می‌دهد، از ماشین بیرون می‌پرد و دو اتومبیل گران‌قیمت را برای میزان آسیب‌دیدگی بررسی می‌کند که پدرش از راه می‌رسد و او را در آغوش می‌گیرد و آرام می‌کند.

یکی از کارمندان نمایندگی اگزوتیکس ۷۷۷ در توضیح چگونگی تصادف، به نیویورک‌پست گفت که اتوموبیل‌های موجود در نمایشگاه با فاصله بسیار کمی کنار هم پارک می‌شوند: «[ساموئل] که پشت فرمان نشست، ماشین عقب و جلو رفت. ما گاراژ کوچکی داریم و ماشین‌ها نزدیک هم پارک می‌شوند.»

او در ادامه گفت که هیچ‌کس آسیب ندید و همه خوشحال بودند و افزود: «افلک عاشق اتومبیل است. امیدواریم [او و جنیفر لوپز] دوباره اینجا بیایند.»

بیشتر از زندگی