بازسازی پرهیاهوی اینتر

نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ ایتالیا تقویت تیمش را زودتر از رقیبان شروع کرد

بزرگ‌ترین شکار تابستانی اینتر قرار است روملو لوکاکو باشد-Kenzo TRIBOUILLARD / AFP

اینتر دو سال قبل موفق شد به رشته قهرمانی‌ ۹ ساله یوونتوس در لیگ ایتالیا پایان دهد، ولی فصل گذشته رقابت قهرمانی را به همشهری‌اش، میلان، واگذار کرد. نراتزوری خیلی زود به فکر جبران افتاده و زودتر از رقیبانش وارد بازار نقل‌وانتقال‌های تابستانی شده است. اینتر این روزها فعال‌ترین تیم ایتالیایی بازار نقل و انتقال‌ها است و بازسازی پرهیاهویی را شروع کرده است.

بزرگ‌ترین شکار تابستانی اینتر قرار است روملو لوکاکو باشد، ولی تا قطعی شدن این قرارداد آن‌ها انتقال سه بازیکن را نهایی کرده‌اند که در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

بپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، توانسته است هنریک مخیتاریان و آندره اونونا را به‌عنوان بازیکن آزاد جذب کند. مخیتاریان ۳۳ ساله که سابقه بازی در دورتموند، آرسنال و منچستریونایتد را دارد پس از پایان قراردادش با رم به اینتر پیوست تا بتواند دوباره بازی در لیگ قهرمانان را تجربه کند. اونانا، دروازه‌بان کامرونی، هم با جدایی از آژاکس به اینتر می‌پیوندد تا جای هندانوویچ ۳۷ ساله را در ترکیب اصلی بگیرد. رائول بلانووا هم با قرارداد قرضی که بند انتقال قطعی دارد از کالیاری به اینتر پیوست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سیمونه اینزاگی که فصل قبل جای آنتونیو کونته روی نیمکت اینتر را گرفت و عملکرد رضایت‌بخشی داشت، در آستانه تمدید قرارداد است. به نوشته جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار متخصص نقل و انتقال‌ها، او به‌زودی قراردادی دو ساله تا سال ۲۰۲۴ امضا می‌کند که قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را هم دارد. قرارداد فعلی این مربی ۴۶ ساله تا سال ۲۰۲۳ است.

به گزارش شبکه اسکای ایتالیا، لوکاکو و دیبالا اولویت‌های اینتر برای تقویت خط حمله‌اند، ولی باشگاه برای جذب آن‌ها مجبور است حداقل دو مهاجمش را بفروشد.

لوکاکو فصل گذشته با انتقال ۱۱۳ میلیون یورویی به چلسی رفت، ولی کاملا ناکام بود و حالا اینتر پیشنهاد داده است که با قرارداد قرضی ۷ میلیون یورویی به علاوه بندهای پاداش او را برگرداند. به گزارش کوریره دلو اسپورت، لوکاکو در ماه آوریل با اینزاگی تماس گرفت و از تمایلش برای بازگشت به اینتر خبر داد بود.

به نظر می‌رسد که انتقال دیبالا پیچیده‌تر از جذب دوباره لوکاکو باشد. قرارداد دیبالا تمام شده و او بازیکن آزاد است، ولی طرفین هنوز نتوانسته‌اند به توافق برسند. به گزارش گازتا دلو اسپورت، مدیر برنامه دیبالا دو هفته قبل با مدیران اینتر جلسه داشت، ولی بعد از آن مذاکرات هیچ پیشرفتی نداشته است. ظاهرا درخواست‌های خورخه آنتون، مدیر برنامه دیبالا، عامل متوقف شدن مذاکرات است.

بیشتر از ورزش