نماز بخوان بواسیر نگیر!

ویدئوی سوم جراح آرتروزی

ویدئوی سوم پزشک متخصص به زودی منتشر می‌شود

جراح جوان در برنامه پزشکی تلویزیون اسلامی گفت مشکل آرتروز و درد مفاصل زانو یکی از علت‌هایش نماز خواندن و استفاده از توالت‌های ایرانی است. همان روز دو ویدئو از او منتشر شد:

ویدیوی یک - جراح جوان در اتومبیلی متوقف نشسته (که مشخص نیست ماشین خودش است یا مال اطلاعات و اطلاعات سپاه و دستگاه‌های امنیتی و نیروهای ضربتی. راهزنان ولایت نگذاشته‌اند به خانه برسد.) از خودش می‌گوید که امروز در برنامه تلویزیونی سوءتفاهم شده و من آدم معتقدی هستم و حرفی راجع به ترک نماز نزده‌ام. نماز یکی از ارکان اصلی دین است و موظفیم که انجام دهیم. استفاده از توالت فرنگی را هم بیخودی گفتم.

ویدیوی دوم - پزشک متخصص مفاصل در منزل خودش (یا خانه‌ای مال نیروهای امنیتی) مفصلاً راجع به سوءتفاهم «بزرگ و وحشتناک» حرف می‌زند و اینکه هرگز راجع به ترک نماز نگفته چون مسلمان است و نماز، واجب شرعی است و خودش هر روز نماز می‌خواند (توی ماشین یادش نبوده، که بگوید) و می‌گوید «رطب خورده منع رطب چون کند!» (این مثالش بار منفی دارد‌ها!) می‌گوید از اشتباه پیش آمده متأسف است و خلاصه به فریضه نماز و توالت ایرانی احترام می‌گذارد.

اگر این ویدیوی دوم هم طبع مشکل‌پسند اصولگرایان و مؤمنین دوآتشه و مقامات امنیتی و گروه‌های ضربتی را راضی نکرد، منتظر این ویدئوی سوم باشید:

ویدیوی سوم - دکتر حسن براتی پزشک و جراح ارتوپد:

«بسم الله الرحمن الرحیم. قل هوالله احد الله الصمد. لم یلد و لم یولد، با درود به رهبر عظیم‌الشان انقلاب که در لحظه به دنیا آمدن یاعلی گفته و از آن روز تا این اواخر در کانکس زندگی کرده و حتی مراسم بله‌بران پسرش در کانکس انجام شده، و با درود به روان سردار سلیمانی که با مهربانی بیوه‌های شهدا را دلداری می‌داده و با آرزوی طول عمر برای آیت الله جنتی و دعای موفقیت برای بابک زنجانی، به اطلاع همه مؤمنینی که احساساتشان با دری وری هایی که من در برنامه «طبیب» گفتم جریحه‌دار شده، می‌رسانم که خواندن نماز نه تنها موجب بروز آرتروز و درد مفاصل نمی‌شود، بلکه اگر کسی آرتروز هم داشته باشد با خواندن نماز، از لم یلد به لم یولد نرسیده، آرتروزش خوب می‌شود و به علاوه طی این عملیات روحانی- الهی، بواسیر هم که داشته باشد، با دوبار قیام و قعود در فاصله رکعت اول تا رکعت دوم، بواسیرش سقط جنین شده و برطرف می‌گردد.»

«نکته مهم دیگری که باید بگویم اینکه عرض کرده بودم استفاده از توالت ایرانی باعث آرتروز می‌شود و باید از توالت فرنگی استفاده کرد، باید اعتراف کنم که اینجانب برای یک لحظه تحت تآثیر القائات امپریالیسم بین‌المللی و استکبار جهانی و عوامل صهیونیستی قرار گرفته، به فرهنگ منحط غربی توجه نشان دادم در حالیکه امت بپاخاسته و بخون خفته ما حاضر نیست در مقابل توالت فرنگی حتی یک لحظه از ماتحت خود رونمایی کند.»

«باید اذعان کنم که اینجانب شخصاً همیشه واجب شرعی نماز را در رکعت‌های بیشمار بجا آورده و اگر حمل بر خودستایی نباشد اعلام می‌کنم که با افتخار از توالت‌های خودمان به وفور استفاده کرده آن را از اوجب واجبات می‌دانم. همه روزه به مراتب با پای چپ وارد، با پای راست خارج و با هر دو پا خدا را سپاس می‌گویم. بخصوص که نشستن بر توالت‌های ایرانی- اسلامی، برای کسانی که بواسیرشان در نماز برطرف نشده، مفید می‌باشد و حداقل اینکه بواسیر میزند بیرون هوا می‌خورد.»

«بنابراین از بیت رهبری و مقامات امنیتی و بخصوص «برادران» تقاضای عفو و بخشودگی و باطل نکردن مدرک دکترای اینجانب را داشته، چنانچه در برنامه بعدی دعوتم کنند در باره فوائد قمه‌زنی و تنقیه آب تربت اطلاعات علمی خود را تقدیم پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) می‌نمایم. انالله و انا الیه راجعون. آمین».

***

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه