پرطرفدارترین گلف باز جهان به عنوان سکسی‌ترین زن دنیا انتخاب شد

 او یک دختر خجالتی بود که بیشتر کودکی‌اش را به علت ابتلا به آسم در تنهایی گذرانده بود

نقطه عطف داستان زندگی او از جایی آغاز شد که یکی از دوستانش بدون اطلاع او، عکسش را برای یک خبرنگار فرستاد-instagram/_paige.renee

پیج اسپیراناک را شاید بتوان سیندرلای گلف نامید. داستان زندگی او از یک ورزشکار غیرحرفه‌ای در بازی‌های محلی آغاز شد و یک‌شبه آن‌قدر شهرت پیدا کرد که به گفته خودش از شدت اضطراب به گریه افتاد. حالا او افتخار دیگری هم خارج از دنیای ورزش کسب کرده و به انتخاب شرکت‌کنندگان کارزار مجله ماکسیم، عنوان سکسی‌ترین زن جهان را از آن خود کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اگر آشنایی زیادی با ورزش گلف نداشته باشید شاید گمان کنید تایگر وودز، ستاره پرحاشیه، محبوب‌ترین گلف باز در شبکه‌های اجتماعی است؛ اما در اشتباه هستید. وودز محبوب‌ترین گلف‌باز در شبکه‌های اجتماعی نیست، محبوب‌ترین گلف‌باز در شبکه‌های اجتماعی پیج اسپیراناک است که اصلا به صورت حرفه‌ای گلف بازی نمی‌کند!

 این گلف باز جوان، ۳٫۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از ده میلیون دنبال کننده در تمام شبکه‌های اجتماعی دارد و حالا بنا بر نظر خوانندگان مجله ماکسیم، سکسی‌ترین کسی است که تابه‌حال دیده‌اید.

 ماجرا از سال ۲۰۱۵ با پیروزی در صدمین مسابقات قهرمانی گلف زنان کلرادو آغاز شد، جایی که پیج در رده نهم به کار خود پایان دادد. این دختر ۲۲ ساله در حال جشن گرفتن با مادرش بود که سیل تماس‌های تبریک به‌سوی او سرازیر شد و دوست و آشنا به او به خاطر موفقیتش تبریک می‌گفتند. تماس‌ها بسیار بیشتر از حد معمول بود و او نمی‌توانست بفهمد که بسیاری از آن‌ها اصلا چطور از ماجرا با خبر شده‌اند.

 او یک دختر خجالتی بود که بیشتر کودکی‌اش را به علت ابتلا به آسم در تنهایی گذرانده بود. والدینش همیشه نگران او بودند و چند باری کارش به بیمارستان کشید چون در مدرسه دچار حمله آسم شده بود. او در سال ۲۰۱۷ به نشریه «گلف» گفت همین حمله‌های آسم و بیماری پوستی که باعث ریزش موهایش شده بود او را به کودکی گوشه‌گیر تبدیل کرده بود.

چیزی که او را نجات داد ورزش بود و مربی‌ها بلافاصله به استعداد او پی بردند. از اینجا به بعد زندگی او زیرورو شد و وضعیت سلامتش بهبود پیدا کرد اما اتفاق بد دیگری در راه بود. شکستگی زانو باعث شد تمام رویاهایش برای قهرمانی در ژیمناستیک در دوازده‌سالگی از بین برود و مجبور شود در خانه درس بخواند؛ اما او و خانواده‌اش که از معجزه ورزش آگاه بودند گلف را جایگزین ژیمناستیک کردند.

زندگی ورزشی او ادامه داشت و به پیروزهای کوچکی هم دست پیدا کرد اما نقطه عطف داستان زندگی او از جایی آغاز شد که یکی از دوستانش بدون اطلاع او، عکسش را برای دن رجستر، نویسنده توتال فرات موو، فرستاد.

پیج به مجله ماکسیم می‌گوید: « او من را در اینستاگرام پیدا کرد و یک نامه عاشقانه برای من نوشت و این نامه در فضای مجازی منتشر شد. این چیزی بود که کل حرفه من را شروع کرد. من یک شبه از ۵۰۰ دنبال کننده به صد هزار رسیدم. زندگی من در یک چشم به هم زدن کاملاً تغییر کرد.»

 در همان سال از او برای شرکت در اولین تورنمنت حرفه‌ای خود دعوت شد؛ رویداد تور اروپایی بانوان در دبی.

پیج می‌گوید: «من وحشت زده بودم. پدر و مادرم مرا درحالی‌که در خود مچاله شده بودم و از شدت گریه داشتم کور می‌شدم یافتند. من برای این آماده نبودم. هیچ‌کس نمی‌تواند شما برای تغییر یک‌شبه زندگی‌تان را آماده کند.»

 او در فیلد ۱۰۷ کار خود را در رتبه ۱۰۱ به پایان رساند، اما این شکست او را از دنبال کردن حرفه‌ای گلف با LPGA منصرف نکرد. یک سال بعد او اولین تعیین سطح خود را انجام داد، اما واجد شرایط نشد. اندکی پس‌ازآن و شاید در پاسخ به لباس‌های گلف نسبتاً باز پیج، LPGA قوانین جدیدی برای لباس ورزشکاران معرفی کرد که زنان شرکت‎کننده را محدود به پوشیدن یقه‌های پوشیده، شلوارهای ساق دار و دامن‌های شلوارکی کوتاه می‌کرد.

پیج دراین‌باره گفت: «مردم می‌گویند که تو زنان را تشویق می‌کنی تا داشته‌هایشان را به رخ بکشند یا (بدنشان را) کمتر بپوشانند تا تعامل بیشتری در اینترنت داشته باشند. پیام من این است که هر آنچه را که می‌خواهید بپوشید، بپوشید.»

بیشتر از زندگی