اولین مصاحبه امبر هرد پس از دادگاه: پشیمانم

تیم هرد گفته است که قصد دارند به حکم صادره اعتراض کنند

این بازیگر با اینکه در دادگاه نتوانست حرفش را ثابت کند، از ادعای خود مبنی بر اینکه دپ در طول ازدواجشان او را آزار جسمی و روحی داده است، عقب‌نشینی نکرد-EVELYN HOCKSTEIN / POOL / AFP

به نظر می‌رسد حتی پس از پایان یافتن دادگاه جنجالی سال که در آن امبر هرد و همسر سابقش جانی دپ همدیگر را به بدنام کردن طرف مقابل متهم کرده بودند هم نزاع بین این دو نفر تمام نشده است.

امبر هرد برای اولین بار پس از دریافت حکم باخت در دادگاه در مصاحبه‌ای اختصاصی روبه‌روی ساوانا گاتری از ان‌بی‌سی نیوز نشست و به سوالات او پاسخ داد.

این بازیگر با اینکه در دادگاه نتوانست حرفش را ثابت کند، از ادعای خود مبنی بر اینکه دپ در طول ازدواجشان او را آزار جسمی و روحی داده است، عقب‌نشینی نکرد و گفت: «تا روز مرگم، پای هر کلمه از شهادتم خواهم ماند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هرد با اشاره به میم‌ها و دست انداختن‌های فراوان دادگاه که در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده گفت که معتقد است «اکثریت قریب به‌اتفاق این محاکمه در رسانه‌های اجتماعی رقم خورده است». او گفت که هیئت منصفه تحت تاثیر چهره نامطلوب ساخته شده از او در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.

ستاره «آکوامن» که اکنون میلیون‌ها امضا برای کنار گذاشته شدن او از این نقش جمع‌آوری‌شده، گفت که او هرگز با دپ نزاع فیزیکی نداشته است، علی‌رغم پخش صدای ضبط شده در طول دادگاه که طبق آن به نظر می‌رسید که او این کار را کرده است.

هرد اعتراف کرد که «در طول رابطه (با جانی دپ) من کارهای وحشتناکی انجام داده‌ام و چیزهای وحشتناکی گفته‌ام. من رفتارهای وحشتناکی داشتم که برای خودم تقریباً غیرقابل تشخیص بود. من خیلی پشیمانم.»

دپ از همسر سابقش برای دریافت ۵۰ میلیون دلار غرامت شکایت کرده بود و مدعی شده بود که او در مقاله‌ای در واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ که در آن درباره تجربه خود با خشونت خانگی نوشته بود، او را بدنام کرده است.

نام دپ در مقاله هرد برده نشده بود، اما او گفت که این کار برایش تاوان زیادی داشت. هرد نیز متقابلاً از او شکایت کرده و غرامتی ۱۰۰ میلیون دلاری خواسته بود.

هرد و دپ هر دو مسئول تهمت و افترا در دعاوی علیه یکدیگر شناخته شدند. با این حال هیئت منصفه به طور قابل توجهی خسارت بیشتری به دپ داد.

تیم هرد گفته است که قصد دارند به حکم صادره اعتراض کنند.

بیشتر از زندگی