فرزندان شاهزاده ویلیام: ستاره‌های جشن سالگرد تاج‌گذاری

کیت میدلتون بارها به علت رفتار آرام و صبور با کودکانش تحسین شد

جوان‌ترین اعضای خانواده سلطنتی با تجربه بسیار کمی از بودن در مقابل جمعیت و دوربین‌ها کانون توجه جشن‌های سالگرد تاج‌گذاری ملکه بریتانیا بودند. فرزندان دوک و دوشس کمبریج، جورج هشت‌ساله، شارلوت هفت‌ساله و لوئیس چهارساله در طول جشن‌های چهارروزه جوبیلی لحظات به‌یادماندنی برای طرفداران خانواده سلطنتی در بریتانیا و سراسر جهان خلق کردند.

 حضور این خانواده در غیاب معنادار شاهزاده هری، مگان مارکل و فرزندانشان در مقابل دوربین، بسیار چشمگیر بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این سه کودک اولین کالسکه سواری رسمی خود را در مقابل صدها دوربین خبری انجام دادند. دو بار بر روی مشهورترین بالکن جهان در کنار قدرتمندترین مادربزرگ دنیا ظاهر شدند و در یکی از خاطره‌انگیزترین کنسرت‌های موسیقی چند دهه گذشته بریتانیا هم حاضر بودند.

والدین آن‌ها به خوبی خونسردی خود را زیر نگاه میلیون‌ها تماشاگر تلویزیونی حفظ کردند و کیت میدلتون بارها به علت رفتار آرام و صبور با کودکانش تحسین شد.

شاهدخت شارلوت در این میان کمک بزرگی برای مادرش بود. این دختر کوچک در اغلب اوقات برادران خود را زیر نظر داشت و به موقع به آن‌ها تذکر می‌داد تا رفتار و طرز ایستادن خود را اصلاح کنند. همچنین در سرگرم کردن برادر کوچک‌ترش شریک می‌شد.

جورج، شارلوت و لوئیس در جشن پلاتینیوم روز یکشنبه ۵ ژوئن به تصویری که دهه‌ها از کودکان خانواده سلطنتی با حضور رسمی آن‌ها در رویدادها در ذهن داریم نزدیک نبود. این مراسم جشن که بیش از ده هزار نفر در آن مهمان بودند، شاهزاده لوئیس جمعیت را با جست‌وخیزهای خود و لحظات عاشقانه با مادرش سرگرم کرد. در یک‌لحظه، او همچنین برای نوازش به دامان پدربزرگش، شاهزاده چارلز، پرید و در آغوش او نشست.

بیشتر از زندگی