پیش‌بینی کارشناسان ایتالیایی: میلان قهرمان سری آ می‌شود

میلان در فاصله سه هفته تا پایان فصل دو امتیاز بیشتر از اینتر دارد

میلان بخت اصلی قهرمانی است، چون در بازی‌های رودررو نتایج بهتری گرفته است-Tiziana FABI / AFP

در فاصله سه هفته به پایان لیگ ایتالیا، هواداران میلان امیدوارند که انتظار ۱۱ ساله‌شان برای قهرمانی به پایان برسد. دو تیم میلانی این فصل رقابت نزدیکی برای قهرمانی دارند و شکست اخیر اینتر مقابل بولونیا میلان را در موقعیت برتر قرار داد. میلان دو امتیاز بیشتر از اینتر دارد و با گرفتن ۷ امتیاز از سه بازی پایانی قهرمانی‌اش را قطعی می‌کند، چرا که در بازی‌های رودررو نتایج بهتری گرفته است.

میلان به ترتیب با ورونا، آتالانتا و ساسولو بازی دارد و اینتر باید با امپولی، کالیاری و سمپدوریا روبه‌رو شود. در این شرایط حساس روزنامه گاتزتا با تعدادی از کارشناسان و ملی‌پوشان سابق ایتالیا مصاحبه کرد و همه آن‌ها پیش‌بینی کردند که میلان قهرمان خواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جی‌جی بوفون گفت: «میلان بخت اصلی قهرمانی است، چون در بازی‌های رودررو نتایج بهتری گرفته است. آن‌ها ممکن است در یک بازی به تساوی برسند و در اینصورت باز هم قهرمان خواهند شد. برای میلان منیان، زلاتان و پیولی تعیین‌کننده‌اند. برای اینتر هندانوویچ، بروزوویچ و اینزاگی. خطرناک‌ترین بازی میلان یکشنبه مقابل ورونا است و آن‌ها حتی در صورت تساوی در این بازی هم می‌توانند قهرمان شوند.»

آلبرتو جیلاردینو گفت: «میلان به‌دلیل برتری دو امتیازی بخت اصلی قهرمانی است. امیدوارم زلاتان مرد کلیدی میلان در این هفته‌ها باشد چون در پایان فصل خداحافظی می‌کند. این قهرمانی پایانی جذاب برای دوران حرفه‌ای درخشان او خواهد بود. در اینتر هم ژکو همیشه بازیکن سرنوشت‌سازی بوده است. اینتر ممکن است مقابل کالیاری به دردسر بیفتد و سخت‌ترین بازی میلان مقابل ورونا خواهد بود.»

دینو زوف گفت: «میلان مدعی اصلی است، ولی آن‌ها باید هوشمندانه از برتری‌شان دفاع کنند. هیچ بازیکنی تعیین‌کننده نیست و مهم‌تر از همه تعهد تیمی است. میلان روی کاغذ بازی‌های سخت‌تری از اینتر دارد، ولی تمام بازی‌ها دشوارند. بازی مقابل ورونا می‌تواند برای میلان سرنوشت‌ساز باشد.»

جانلوکا زامبروتا گفت: «با در نظر گرفتن بازی‌های روی کاغذ می‌گویم اینتر، ولی با در نظر گرفتن وضعیت جدول می‌گویم میلان. آن‌ها در بازی‌های رودررو نتایج بهتری گرفته‌اند و روی فرم‌اند. رافائل لیائو، منیان و تونالی می‌توانند برای میلان کلیدی باشند و برای اینتر هندانوویچ، لائوتارو و پریشیچ. بازی مقابل ورونا برای میلان دشوار است و اینتر مقابل کالیاری که برای فرار از سقوط می‌جنگد کار سختی دارد.»

مارچلو لیپی گفت: «در دو ماه گذشته تصور می‌کردم که شانس قهرمانی اینتر بیشتر است. آن‌ها مصمم‌تر بودند و با یک بازی عقب‌افتاده مدعی اصلی به نظر می‌رسیدند، ولی شکست مقابل بولونیا همه چیز را تغییر داد. حالا میلان شرایط مناسب‌تری دارد و رای من هم میلان است. استفانو پیولی یک مربی عملگرا است و تیمش سازماندهی بالایی دارد. او به تیمش آرامش بخشیده است و از برخی جهات به هم شباهت داریم.»

بیشتر از فوتبال