کتاب خاطرات کاخ سفید نوشته جرد کوشنر در ماه اوت منتشر می‌شود

کتاب کوشنر با عنوان «گسست تاریخ: خاطرات کاخ سفید» را برادساید بوکس منتشر خواهد کرد

جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، در کنار همسرش ایوانکا ترامپ - SAUL LOEB / AFP

جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، که علی‌رغم نداشتن تجربه و صلاحیت، دستیار ارشد رئیس‌جمهوری شد، کتاب خاطراتش در کاخ سفید را نهم اوت منتشر می‌کند.

کوشنر، همسر ایوانکا، دختر ترامپ، اوایل سال ۲۰۱۷ به سمت مشاور ارشد چهل‌و‌پنجمین رئیس‌جمهوری [آمریکا] منصوب شد و مجموعه [وظایف] گسترده‌ای از صلح خاورمیانه گرفته تا تهیه تجهیزات محافظت شخصی در نخستین روزهای همه‌گیری کووید-۱۹ به او سپرده شد.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کتاب او با عنوان «گسست تاریخ: خاطرات کاخ سفید»، را برادساید بوکس منتشر خواهد کرد؛ از مجموعه‌های انتشارات هارپر کالینز که برای خوانندگان محافظه‌کار آثاری منتشر می‌کند.

در بیانیه مطبوعاتی ناشر آمده است که کوشنر خوانندگان را «به داخل مناظرات دفتر بیضی‌شکل، مبارزات سازمان ملل، جلسات [برگزارشده در] کاخ‌های عربی و مذاکرات پرتنش در کره شمالی، چین و مکزیک» خواهد برد.  

 این مدیر سابق املاک و مستغلات تجربه‌های خود درباره «مذاکرات بزرگ‌ترین معامله تجاری تاریخ آمریکا، تصویب اصلاحات عدالت کیفری دوحزبی و دستیابی به چندین مورد از مهم‌ترین پیشرفت‌های دیپلماسی ۵۰ سال گذشته: توافق‌های صلح معروف به توافقنامه ابراهیم» را شرح می‌دهد.

معلوم نیست که آیا خاطرات کوشنر به رابطه او با شاهزاده محمد بن سلمان، رهبر واقعی عربستان سعودی، که گفته می‌شود کوشنر از طریق واتس‌اپ اطلاعات آمریکا را در اختیار او قرار داد تا برای به قدرت رسیدن شاهزاده سعودی به او کمک کند، نیز می‌پردازد یا خیر.

علاوه بر پیش‌پرداخت هفت رقمی که گفته می‌شود کوشنر برای کتاب گرفته، او اخیرا حدود دو میلیارد دلار نیز از صندوق دارایی دولتی عربستان سعودی به عنوان سرمایه‌گذاری در شرکت سرمایه‌گذاری جدیدش دریافت کرده است.    

© The Independent