دعوت از «هری و مگان» برای پیوستن به خانواده در جشن‌های سالگرد سلطنت

دوک و دوشس ساسکس به علت کناره‌گیری از وظایف سلطنتی خود، اجازه ندارند در رژه رنگ‌ها یا سایر رویدادهای مهم شرکت کنند

هیچ  فهرست ثابتی برای حضور اعضای خانواده سلطنتی روی بالکن کاخ وجود ندارد مگر حکمران و همسرش - AFP

بر اساس گزارش‌ها، شاهزاده هری و مگان مارکل  دعوت شده‌اند تا در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالگرد سلطنت ملکه در بالکن کاخ باکینگهام حضور یابند.

طی این جشن چهار روزه، در سراسر بریتانیا فستیوال‌هایی برگزار می‌شود. از جمله ضیافت‌های خیابانی و مراسم عمومی مثل رژه رنگ‌ها.

به گزارش تلگراف، با این حال، دوک و دوشس ساسکس به علت کناره‌گیری از وظایف سلطنتی خود در مارس ۲۰۲۰، اجازه ندارند در رژه رنگ‌ها یا سایر رویدادهای مهم شرکت کنند.

سخنگوی کاخ باکینگهام گفت که آن‌ها نمی‌توانند در مورد این گزارش‌ها اظهارنظر کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از تنش‌های داخل خانواده ناشی از مصاحبه جنجالی این زوج با اپرا وینفری در مارس ۲۰۲۱ که در آن از تجربه‌ خود درباره برخوردهای نژادپرستانه داخل خانواده سلطنتی، روابط‌شان با دیگر اعضای خانواده سلطنتی و اینکه عضو خانواده سلطنتی بودن چگونه بر سلامت روان آن‌ها تاثیر گذاشته است، سخن گفتند، این حضور رویدادی قابل‌توجه است.

شاهزاده هری روز پنجشنبه پیش از سفر به هلند برای بازی‌های اینویکتوس، با ملکه ۹۵ ساله در کاخ ویندزور دیدار کرد.

این اولین بار است که این زوج سلطنتی پس از کناره‌گیری از وظایف سلطنتی خود در مارس ۲۰۲۰ و نقل مکان به کالیفرنیا، با هم به اروپا آمده‌اند.

شاهزاده هری گفت که ملاقات با مادربزرگش که طی آن برای حمایت از «تیم بریتانیا» چند پیام داد، «عالی» بود.

او روز دوشنبه به بی‌بی‌سی گفت: «او پیام‌های زیادی برای تیم بریتانیا داشت که تقریبا اکثر آن‌ها را منتقل کرده‌ام.»

«بنابراین، دیدار با او بسیار عالی بود. مطمئنم اگر می‌توانست دوست داشت اینجا باشد.»

همچنین گزارش‌ شده است که دوک و دوشس در دیدارشان از وینزر با شاهزاده چارلز هم ملاقات کرده‌اند.

شاهزاده هری در سخنرانی مراسم افتتاح بازی‌های اینویکتوس در روز شنبه، برنامه تلویزیونی موردعلاقه پسرش، آرچی، را هم لو داد.

شاهزاده هری در سخنرانی‌ خود برای حضار گفت که فرزند ارشد این زوج در حال حاضر شغل‌هایی را که دوست دارد مدام عوض می‌کند و بین فضانورد یا خلبان شدن مردد است.

دوک همچنین افشا کرد پسرش تحت‌تاثیر مجموعه تلویزیونی کودکانه اکتوناوت‌ها (The Octonauts) است. او افزود که آرچی بعضی روز‌ها دوست دارد «کوازی (Kwazii) از اکتوناوت‌ها» باشد.

او گفت: «وقتی با پسرم در این باره صحبت می‌کنم که وقتی بزرگ شد می‌خواهد چه کاره شود، بعضی روزها می‌گوید فضانورد... گاهی می‌گوید خلبان.. و گاهی می‌گوید «کوازی از اکتوناوت‌ها» و سپس افزود: «می‌خندید، پس معلوم است که آن را دیده‌اید.»

کوازی یک گربه کارتونی نارنجی‌رنگ است که به دلیل ماجراجویی‌های دریایی‌اش در این مجموعه تلویزیونی معروف است. در صفحه ویکی‌پدیای اکتوناوت‌ها، این شخصیت «گربه‌ای جسور با سابقه مرموز دزدی دریایی» توصیف شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی