مراسم عید پاک امسال بدون حضور ملکه الیزابت برگزار شد

ملکه الیزابت رئیس عالی کلیسای انگلستان است

 خانواده سلطنتی معمولا عید پاک را در قلعه ویندزور جشن می‌گیرند-Andrew Matthews / POOL / AFP

اعضای خانواده سلطنتی مراسم عید پاک را در عمارت ویندزور بدون حضور ملکه برگزار کردند.

برنامه جشن و دعای عید پاک، جزء اصلی تقویم سلطنتی است، اما ملکه که عنوان رئیس عالی کلیسای انگلستان را دارد به سایر اعضای خانواده در کلیسای سنت جورج، قلعه ویندزور ملحق نشد.

درحالی‌که شاهزاده هری و مگان بعد از ملاقات با ملکه، در روز عید پاک در لاهه به سر می‌برند، دوک و دوشس کمبریج برای شرکت در مراسم سالانه یکشنبه عید پاک به دیگر اعضای خانواده سلطنتی پیوستند.

شاهزاده ویلیام و کیت با فرزندانشان شاهزاده جورج و شاهدخت شارلوت در آفتاب بهاری برای مراسم در کلیسای سنت جورج، قلعه ویندزور حضور داشتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده ولز و دوشس کورنوال که به نمایندگی از ملکه در مراسم روز پنجشنبه رویال ماندی در همان کلیسای کوچک حضور داشتند نیز در مراسم یکشنبه عید پاک شرکت نمی‌کنند. در غیاب ملکه و شاهزاده ولز و دوشس کورنوال، شاهزاده ویلیام و کاترین ارشدترین اعضای سلطنتی هستند که دراین مراسم مذهبی شرکت کردند.

ارل و کنتس وسکس با فرزندانشان، در این مراسم حاضر شدند. شاهدخت یوژنی در کنار پیتر فیلیپس و فرزندانش ساوانا و ایلا نیز به کلیسا آمدند.

ملکه ۹۵ ساله که روز پنجشنبه ۲۱ آوریل، ۹۶ ساله می‌شود در یک سال گذشته مشکلات جسمی و ابتلا به کووید را از سر گذرانده است و به نظر می‌رسد سلامتی او به میزان زیادی تحت تاثیر قرار گرفته باشد.

خانواده سلطنتی معمولا عید پاک را در قلعه ویندزور جشن می‌گیرند.

ملکه همراه با دیگر اعضای خانواده‌اش، در مراسم کلیسایی در یکشنبه عید پاک در کلیسای سنت جورج، یک ساختمان قرن چهاردهمی واقع در بخش پایین قلعه، شرکت می‌کند. جمعیت اغلب در آنجا جمع می‌شوند تا قبل از شروع مراسم از آن‌ها استقبال کنند و پس‌ازآن ملکه یک دسته‌گل از کودکان محلی دریافت می‌کند. سنتی که با غیبت ملکه امسال انجام نشد.

بیشتر از