اولین حضورمشترک شاهزاده هری و مگان مارکل در اروپا پس از دو سال

شاهزاده هری در آوریل ۲۰۲۱، بدون مگان به بریتانیا رفته و در مراسم خاکسپاری پدربزرگش شرکت کرده بود

شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل برای اولین بار پس از دو سال با هم در اروپا ظاهر شدند. این زوج در اولین سفر خود به‌سوی دیگر اقیانوس اطلس پس از کناره‌گیری از سمت مقام سلطنتی در مراسم پذیرایی مسابقات اینویکتوس گیمز (شکست‌ناپذیر) در لاهه شرکت کردند.

 این نخستین سفر دوک و دوشس ساسکس به اروپاست بعد از اینکه بیش از دو سال پیش از سمت خود به‌عنوان اعضای ارشد شاغل خانواده سلطنتی کناره‌گیری کردند.

این زوج پس از توقف در بریتانیا برای دیدار اعلام نشده و پنهانی با ملکه و شاهزاده ولز، روز جمعه ۱۵ مارس به لاهه در هلند رفتند.

آن‌ها که از خانه خود در ایالات‌متحده به بریتانیا پرواز کرده بودند روز پنجشنبه در ویندزور با ملکه و شاهزاده ولز ملاقات کردند.

این زوج که هر دو کت‌وشلوار پوشیده بودند، در زیر آفتاب گرم در زویدرپارک، جایی که بازی‌ها در آن برگزار می‌شود، در مراسم آغاز این مسابقات حاضر شدند.

شاهزاده هری یک کت‌وشلوار سرمه‌ای به تن داشت و مگان یک کت‌وشلوار کاملا سفید پوشیده بود و یک کیف دستی سفید نیز به همراه داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سفر هری و مگان به بریتانیا پس از غیبت این زوج در مراسم یادبود دوک ادینبورو در لندن انجام شد.

شاهزاده هری پس‌ازآن که علی‌رغم پیشنهاد پرداخت هزینه به او گفته شد هنگام بازگشتش از ایالات‌متحده و بازدید از بریتانیا دیگر از همان درجه حفاظت شخصی گذشته برخوردار نخواهد شد، قصد دارد علیه وزارت کشور طرح دعوی کند.

نماینده حقوقی او گفت که دوک می‌خواهد فرزندانش را برای دیدار از بریتانیا بیاورد، اما او و خانواده‌اش «نمی‌توانند به خانه خود در بریتانیا بازگردند» زیرا این کار بسیار خطرناک است.

سخنگوی شاهزاده هری در اوایل ماه مارس تایید کرد که او مراسم یادبود پدربزرگش را از دست خواهد داد، اما امیدوار است که به‌زودی ملکه را ملاقات کند. پنجشنبه‌شب سخنگوی این زوج تایید کرد که آن‌ها قبل از حضورشان در اینویکتوس گیمز با ملکه دیدار کرده‌اند.

شاهزاده هری در آوریل ۲۰۲۱ بدون مگان که در آن زمان ماه‌های آخر بارداری خود را سپری می‌کرد، از کالیفرنیا بازگشت تا در مراسم خاک‌سپاری پدربزرگش در ویندزور شرکت کند. آخرین بازدید هری از بریتانیا در ۱ جولای ۲۰۲۱ به‌منظور رونمایی از مجسمه مادرش شاهدخت دایانا به همراه برادرش دوک کمبریج بود.

زوج هری و مگان به ایالات متحده نقل مکان کرد تا زندگی جدیدی با آزادی شخصی و مالی داشته باشد. مصاحبه تلویزیونی جنجالی این زوج با اپرا وینفری در مارس ۲۰۲۱ دربار را در میان پیامدهای طولانی «مگزیت» با بحرانی دیگر مواجه کرد.

شاهزاده هری و مگان مارکل  بدون نام بردن، یک عضو خانواده سلطنتی را به نژادپرستی علیه پسرشان آرچی قبل از تولد او و این نهاد را به عدم کمک به مگان در زمانی که افکار خودکشی داشت، متهم کردند.

اینویکتوس گیمز جایی بود که هری و مگان تقریباً پنج سال پیش تصمیم گرفتند اولین حضور عمومی خود را با هم داشته باشند.

بیشتر از زندگی