قطر خبر فروش پاری‌سن‌ژرمن را تکذیب کرد

برنامه تلویزیونی «ال چیرینگیتو» مدعی شده بود که مالکان قطری بعد از جام جهانی باشگاه فرانسوی را واگذار می‌کنند

شرکت سرمایه‌گذاری ورزشی قطر در سال ۲۰۱۱ پاری‌سن‌ژرمن را خرید و آن را به یکی از تیم‌های پرستاره فوتبال اروپا تبدیل کرده است‌ـ THIERRY ZOCCOLAN / AFP

پاری‌سن‌ژرمن خبر تصمیم مالکان قطری به فروش این باشگاه را تکذیب کرد. ال چیرینگیتو، برنامه تلویزیونی جنجالی که در اسپانیا پخش می‌شود، مدعی شده بود که مالکان قطری از نتایج پاری‌سن‌ژرمن ناامید شده‌اند و بعد از جام جهانی، باشگاه را می‌فروشند. ادو آگیره، خبرنگار اسپانیایی، گفت که از عمر پاری‌سن‌ژرمن با مالکیت قطری تنها شش ماه باقی مانده است و آن‌ها در ماه نوامبر باشگاه را واگذار خواهند کرد.

این خبر چند هفته بعد از نمایش ناامیدکننده پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف این تیم در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منتشر شد. پاری‌سن‌ژرمن در شروع فصل، با جذب لیونل مسی و سرخیو راموس، امید زیادی داشت که بتواند به انتظار هوادارانش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان پایان دهد، ولی پس از پیروزی یک بر صفر بازی رفت، در سانتیاگو برنابئو نمایش ضعیفی داشت و سه بر یک شکست خورد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تماس با آر‌.ام‌.سی اسپرت (RMC SPORT) این خبر را تکذیب کرد و در حمله‌ای شدید به برنامه ال چیرینگیتو، گفت: «عجیب نیست که این خبر را رسانه‌های اسپانیایی مطرح می‌کنند. این خبر جعلی است، خبر جعلی از رسانه‌ای سطحی.»

شرکت سرمایه‌گذاری ورزشی قطر (QSI) در سال ۲۰۱۱ پاری‌سن‌ژرمن را خرید و در ده سال اخیر آن را به یکی از تیم‌های پرستاره فوتبال اروپا تبدیل کرده است.

 تیاگو سیلوا، زلاتان ابراهیموویچ، تیاگو موتا و ادینسون کاوانی نسل اول ستارگانی بودند که در عصر قطری‌ها به این تیم پیوستند. در سال ۲۰۱۷، پاری‌سن‌ژرمن با جذب نیمار و امباپه، وارد دوران جدیدی شد و تابستان گذشته مسی و راموس به این تیم پیوستند.

پاری‌سن‌ژرمن این فصل می‌تواند هشتمین قهرمانی لیگ فرانسه در ده سال اخیر را به دست آورد، ولی هنوز نتوانسته است به هدف اصلی مالکان قطری که فتح لیگ قهرمانان اروپا بود، برسد. این تیم فقط یک بار در سال ۲۰۲۰ توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند که مغلوب بایرن مونیخ شد.

بیشتر از فوتبال