استورمی دانیلز ۴۵۰ هزار دلار می‌گیرد

خانم دانیلز در ابتدا به دنبال دو میلیون دلار خسارت بود

استورمی دانیلز. لاس‌وگاس. ژانویه ۲۰۱۷

Ethan Miller / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

استورمی دانیلز، بازیگر فیلم‌های پورن، که به خاطر بازداشتش در یک کلوب رقص لختی، پیشتر دادخواستی علیه شهر کملبوس اوهایو ارائه کرده بود، این شکایت را با پذیرفتن مبلغ ۴۵۰ هزار دلار حل و فصل کرد.

خانم دانیلز در ماه ژانویه پرونده‌ شکایتی را بابت افترا تشکیل داد. در دادخواست گفته است كه به دلیل ادعای وی مبنی بر داشتن رابطه با دونالد ترامپ، توسط شش تن از افسران پلیس شهر کلمبوس مورد هدف قرار گرفته است.

این زن ۴۰ ساله به ظن تماس نامناسب با یک افسر مخفی پلیس به دنبال اجرای برنامه در باشگاه آقایان سایرنس در ژوئیه ۲۰۱۸ دستگیر شد، فقط چند ساعت بعد از اتهام تبرئه شد.

خانم دانیلز، با نام واقعی استفانی کلیفورد، ادعا کرد که دستگیری او «با انگیزه سیاسی» بوده است، زیرا افسران معاونت کلمبوس اعضای ثبت نام شده حزب جمهوری خواه آقای ترامپ بودند و در حین اجرای برنامه‌اش در کلوب با دستگیر کردن او خواستند تلافی کنند.

وکیل او، کلارک بروستر، گفت که او می‌توانست  با دریافت مبلغی «بسیار بیشتر» از ۴۵۰ هزار دلار این شکایت را حل و فصل کند، اما آنها «تشخیص دادند که این مبلغ عادلانه است». او افزود: «[این مبلغ به اندازه کافی] توجه‌ها را به خود جلب می‌کرد و برای همین [موکلم] با آن موافقت کرد».

خانم دانیلز در ابتدا به دنبال دو میلیون دلار خسارت بود.

خانم دانیلز توضیح داده که قبل از رئیس جمهور شدن آقای ترامپ با او رابطه جنسی داشته و از طریق وکیل سابق او مایکل کوهن حق السکوت دریافت کرده است.

کوهن سال گذشته به خاطر پرداخت ۱۳۰ هزار دلار به خانم دانیلز و ۱۵۰هزار دلار به مدل پلی بوی کارن مک دوگال اندکی قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به‌عنوان حق السکوت، خود را گناهکار دانست.

آقای ترامپ همواره ارتباط با این دو، بیش از یک دهه پیش، را انکار کرده است.

سال گذشته پس از رد و مختومه شدن شکایت افترا، به خانم دانیلز دستور داده شد ۲۹۳ هزار دلار هزینه حقوقی رئیس جمهور را به او بپردازد.

وقتی آقای ترامپ ادعاهای او را مبنی بر تهدید به سکوت درباره رابطه جنسی‌شان رد کرد، این ستاره فیلم‌های پورن اقدام به شکایت از آقای ترامپ کرد.

خانم دانیلز گفت که او برای پرداخت بدهی قانونی‌اش از پولی که از تصفیه حساب با کلمبوس می‌گیرد، استفاده می‌کند.

وی افزود که قرار بود به‌عنوان یک استندآپ کمدین یک تور اجرایی را شروع کند.

او افزود: «برای انجام هر كدام از این موارد، شما باید حس طنز خوبی داشته باشید». و افزود از اینکه کلمبوس قبول مسئولیت کرد و فعالانه تغییراتی به وجود آورد و آن افسران را پاسخگو ساخت، خوشحال است.

خانم دانیلز و وکیل وی جزئیات بیشتری در مورد اینکه چه تغییراتی پلیس ایجاد می‌کند، ارائه نکردند، و دفتر دادستان شهر کلمبوس به درخواست برای اظهار نظر بلافاصله پاسخ نداد.

مریدیت تاکر، سخنگوی وكیل دادگستری شهر، گفت كه هر دو طرف در هنگام میانجیگری روی مبلغ ۴۵۰ هزار دلار به توافق رسیدند؛ مبلغی كه او آن را «منصفانه با توجه به حقایق و شرایط موجود» عنوان كرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از جهان