عربستان سعودی سومین مقصد «هتل آرمانی»

دو هتل دیگر آرمانی در دبی و میلان است

این هتل دارای ۷۰ اتاق و دو رستوران خواهد بود-Instagram/armanihotel

محل هتل جدید آرمانی در منطقه دیریه عربستان سعودی خواهد بود. این سومین هتل این خانه مد پس از هتل‌هایی در دبی و میلان خواهد بود و توسط گروه مهمان‌پذیری عمار دبی مدیریت می‌شود.

این هتل دارای ۷۰ اتاق و دو رستوران خواهد بود که سوئیت‌هایش علاوه بر امکانات عمومی هتل، استخر و امکانات اسپا را نیز دارند. این ملک همچنین به ۱۸ اقامتگاه منحصربه‌فرد با نام تجاری آرمانی - طراحی و مبله شده توسط جورجیو آرمانی - با فضای داخلی بزرگ، استخرهای روباز و تراس‌ها و پشت‌بام‌های محوطه‌سازی شده متصل خواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

۱۱ کیلومترمربع از دیریه به عنوان بخشی از برنامه‌ریزی برای تبدیل این منطقه به یک مقصد گردشگری تاریخی، در حال بازسازی و تبدیل به یک جامعه شهری با کاربری مختلط است که سبک معماری نجدی در روستاهای سنتی عربستان سعودی را به گردشگران معرفی می‌کند.

این پروژه که «اداره توسعه دروازه دیریه» آن را هدایت می‌کند، شامل موسسه‌ها و موزه‌های فرهنگی، گالری‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های لوکس، هتل‌ها، فضاهای تفریحی، اقامتگاه‌ها، موسسه آموزشی و دفاتر اداری و تجاری می‌شود.

دیریه در استان ریاض و در ۱۵ دقیقه‌ای شمال غربی مرکز پایتخت واقع شده است. در قلب آن «الطریف» قرار دارد، خرابه‌های شهر قدیمی که در حدود سال ۱۷۶۶ ساخته شد و به عنوان یکی از برجسته‌ترین شهرهای خشتی جهان شناخته می‌شود. این مکان در سال ۲۰۱۰ به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

 اولین هتل با نام تجاری آرمانی، هتل آرمانی دبی بود در سال ۲۰۱۰ در برج خلیفه افتتاح شد که بیش از ۴۰ هزار مترمربع وسعت دارد و شامل ۱۶۰ اتاق و سوئیت، ۹ رستوران و یک اسپا است. همچنین ۱۴۴ اقامتگاه در این مجموعه وجود دارد. هتل آرمانی میلانو در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و دارای ۹۵ اتاق، مرکز تجاری، سالن بدن‌سازی، اسپا و رستوران آرمانی (آرمانی رستورانته) است.

بیشتر از سفر