کشف موجودی عجیب در سواحل استرالیا

این حیوان دارای دست‌هایی مانند انسان، دم بلندی مانند دم مارمولک، بینی‌ مانند پوسوم (یکی از حیوان‌های بومی استرالیا) و پوشیده از تکه‌های خز سیاه رنگ بود

الکس تن طول این حیوان را حدود یک متر توصیف کرد- ALEX TAN/Instagram

مردی هفته گذشته حین پیاده‌روی در ساحلی در ایالت کویینزلند در شمال شرقی استرالیا، به طور تصادفی به جسد موجودی عجیب برخورد که دست‌هایی مانند انسان و دم بلندی مانند مارمولک داشت.

الکس تن که یک کشیش است، روز جمعه به شبکه سی‌بی‌اس گفت وقتی ابتدا چشمم به این موجود عجیب افتاد نترسیدم. او فکر می‌کرد که این جسد متعلق به یک «ماهی سرصاف» است.

الکس طول این حیوان را حدود یک متر توصیف کرد و گفت: «وقتی به آن نزدیک‌تر شدم، برایم جالب بود ببینم این چه موجودی است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ALEX TAN (@tanalex)

الکس تن ابتدا تصاویری از برخورد خود با این موجود را در تاریخ ۲۱ مارس در ساحل ماروچایدور در ۹۶ کیلومتری شهر بریزبن، ضبط کرد.

به گفته او این حیوان دست‌هایی مانند انسان، دم بلندی مانند دم مارمولک و دماغی مانند پوسوم (یکی از حیوان‌های بومی استرالیا) داشت و پوشیده از تکه‌های خز سیاه‌رنگ بود.

الکس ویدیو خود را که این موجود را کنار ساحل نشان می‌داد، روز سه‌شنبه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در این ویدیو گفت: به طور تصادفی با یک چیز عجیب و غریب مواجه شدم. این یکی از چیزهایی است که مردم وقتی آن را می‌بینند، می‌گویند یک موجود فضایی دیده‌اند.

او در ویدیویی دیگر می‌گوید: «به نظر می‌رسد که مانند یک «پوسوم سرگوزنی» است؛ اما این با هر چیزی که در تمام عمرم دیده‌ام، فرق دارد.»

صدها کاربر اینترنتی در مورد این موجود نظر داده‌اند.

استفن جانسون، دانشیار دانشگاه کویینزلند، معتقد است که این حیوان احتمالا یک پوسوم است که در آب غرق و متورم شده و بخش‌هایی از خز خود را از دست داده است.

او افزود که جمجمه و اندام تحتانی این حیوان سر‌نخ‌هایی را ارائه می‌دهد و احتمالا این یک پوسوم است که در جریان سیل در اقیانوس، غرق شده است.

او به شبکه سی‌بی‌اس گفت همه به دنبال پاسخ به این پرسش‌ایم که این موجود چیست.

بیشتر از جهان