جواب آزمایش کرونای نفتالی بنت پس از دیدار با آنتونی بلینکن مثبت شد

نخست‌وزیر اسرائیل در نشست خبری خود با وزیر خارجه آمریکا، ماسک نزده بود

نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل، روز یکشنبه در اورشلیم با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، دیدار کرد - Jacquelyn Martin / AFP

جواب آزمایش کووید-۱۹نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل، پس از دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات‌ متحده آمریکا، مثبت شد.

دفتر نفتالی بنت روز دوشنبه، ۲۸ مارس، در اطلاعیه‌ای، خبر ابتلای نخست‌وزیر به ویروس کرونا را تایید کرد. در این اطلاعیه آمده است که حال عمومی نفتالی بنت خوب است و او اداره امور کشور را از قرنطینه ادامه می‌دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل، پیش از گفت‌وگوهای مهم اعراب و اسرائیل در صحرای نقب، در روز یکشنبه در اورشلیم با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، دیدار کرد. محور گفت‌وگوی آنان ایران و مذاکرات برجام بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نخست‌وزیر اسرائیل در نشست خبری مشترک خود با وزیر خارجه ایالات‌ متحده ماسک نزده بود.

بنت روز یکشنبه پس از تیراندازی افراد مسلح به دو افسر پلیس در حمله‌ای که گروه داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، از شهر حضرت در شمال اسرائیل بازدید کرده بود. آنتونی بلینکن نیز علاوه بر نفتالی بنت، با اسحاق هرتزوگ، رئیس‌جمهوری، یائیر لاپید، وزیر امور خارجه و بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، هم دیدار کرده بود. او با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در رام الله نیز ملاقات داشت.

بیشتر از جهان