هفته‌ای ۴۷هزار دلار هزینه درمان «خستگی عمیق» شاهدخت موناکو

کاخ موناکو همواره گزارش‌ رسانه‌ها مبنی بر اختلاف بین شارلین و شاهزاده آلبرت حاکم موناکو را رد کرد

این زوج تقریبا از زمان ازدواجشان درگیر شایعاتی در مورد رابطه دشوارشان بودند-ERIC GAILLARD / POOL / AFP

شاهدخت موناکو به دلیل «خستگی عمومی عمیق» در یک مرکز پزشکی گرانقیمت در سوییس تحت درمان قرار گرفت. شارلین در طول چهار ماه غیبت خود به دلیل بیماری در کلینیکی مجلل در سوئیس تحت درمان قرار داشته، کلینیکی که هزینه اقامت در آن هفته‌ای بیش از ۴۷ هزار دلار است.

شارلین ۴۴ ساله، به دلیل مشکلات سلامتی، از جمله آنچه کاخ قبلا به‌عنوان «وضعیت خستگی عمومی عمیق» از آن یادکرده، از شاه‌نشین موناکو غایب بود.

طبق گزارش‌ نشریه دیلی میل شارلین که مادر دو فرزند است در اواخر نوامبر، چند روز پس از بازگشت به موناکو در پی غیبتی ۱۰ ماهه و اقامت در زادگاهش آفریقای جنوبی، در یک مرکز درمانی خصوصی در سوئیس بستری شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اکنون مشخص شده است که این مکان همان کلینیک les Alpes مجلل در نزدیکی دریاچه ژنو و یکی از بهترین کلینیک‌های سلامت روان و ترک اعتیاد در جهان است.

طبق گزارش روزنامه آلمانی بیلد شاهدخت شارلین چهار ماه را در این درمانگاه تحت مراقبت ۲۴ ساعته گذرانده است.

این محل دارای ۲۷ اتاق و سوئیت است که می‌توان آن‌ها را با شبی ۸۸۴ دلار بدون بسته درمانی نیز رزرو کرد.

در وب‌سایت این درمانگاه آمده است این مجموعه به خود می‌بالد که یک «قصر کوهستانی تاریخی در کوه‌های آلپ با امکانات درمانی مدرن و پیشرفته» است که شامل «پیشرفته‌ترین امکانات درمانی هدفمند، یک آبگرم مجلل و فضایی واقعا استثنایی» است.

در وب‌سایت این مجموعه آمده است که این کلینیک «در کنار امکان لذت بردن از مناظر مهیج کوهستان، آرامش متفکرانه‌ای را ارایه می‌دهد.»

این مجموعه همچنین دارای یک رستوران با سرآشپزهای مقیم است که «منوی منحصربه‌فردی متشکل از محصولات ارگانیک و تازه» دارد.

خانواده سلطنتی موناکو در بیانیه‌ای که به‌تازگی منتشر شد، اعلام کرد که شارلین قبل از بازگشت تدریجی به وظایف سلطنتی به روند رو به بهبود خود ادامه می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: «چند هفته آینده باید به شاهدخت شارلین اجازه داد که سلامت خود را بیشتر تقویت کند، قبل از اینکه به‌تدریج وظایف و تعهدات رسمی خود را از سر بگیرد.»

کاخ موناکو پس از غیبت طولانی شاهزاده خانم همواره گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر اختلاف بین شارلین و شاهزاده آلبرت حاکم موناکو را که در سال ۲۰۱۱ باهم ازدواج کردند، رد کرده است.

در بیانیه کاخ آمده است که زوج سلطنتی باهم توافق کرده‌اند که شاهدخت شارلین اکنون می‌تواند به دوران نقاهت خود همراه با همسر و فرزندانش در شاهزاده‌نشین موناکو ادامه دهد.

شاهزاده آلبرت در ماه نوامبر به مجله People گفته بود: «او به‌وضوح از نظر جسمی و روحی خسته بود. او از نظر احساسی به‌هم‌ریخته بود و نمی‌توانست با وظایف رسمی، زندگی به‌طور کلی یا حتی زندگی خانوادگی روبه‌رو شود.»

شاهدخت شارلین که متولد زیمبابوه است، پس‌ازاینکه در ماه سپتامبر در آفریقای جنوبی، جایی که چندین ماه آنجا زندگی می‌کرد، از حال رفت، در بیمارستان بستری شد.

این زوج تقریبا از زمان ازدواجشان درگیر شایعاتی در مورد رابطه دشوارشان بودند. ازدواج شاهزاده موناکو که مدت‌ها به عنوان واجد شرایط‌ترین مرد مجرد جهان توصیف می‌شد، تنها برای مدت کوتاهی به عنوان یک افسانه پریان بر سر زبان‌ها بود.

غیبت طولانی‌مدت شارلین و حضور او در آفریقای جنوبی در سال گذشته باعث شد تا گمانه‌زنی‌های بسیاری در مجله‌های مشهور اروپایی درباره اینکه آن‌ها به سمت طلاق می‌روند، صورت بگیرد.

یک منبع نزدیک به کاخ در آن زمان گفت که شارلین در ماه اکتبر به دلیل عفونت گوش، بینی و گلو پس از معاینه با نام مستعار در بیمارستان دوربان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

دوستان شارلین قبلا به خبرنگارها گفته بودند که او زمانی که در کشور خود بود نزدیک بود جانش را از دست بدهد. شاهزاده آلبرت نیز گفت که همسرش از «خستگی روحی و جسمی» رنج می‌برد.

شارلین و آلبرت در سال ۲۰۱۴ صاحب یک دختر و پسر دوقلو به نام‌های گابریلا و ژاک شدند.

ازدواج این زوج در طول سال‌ها بارها به سرخط خبرها یافته اما آخرین آن‌ها در دسامبر ۲۰۲۰ بود که بار دیگر یک دعوی حقوقی علیه شاهزاده آلبرت از سوی زنی که نامش فاش نشده مطرح شد که ادعا می‌کرد آلبرت پدر فرزند اوست.

خیلی زود پس‌ازاین ماجرا شارلین نیمی از سر خود را تراشید و چند ماه بعد راهی آفریقای جنوبی شد.

این اولین بار نیست که مشخص می‌شود شاهزاده آلبرت فرزندی خارج از ازدواج دارد، اما در این دعوی حقوقی ادعا شده که آلبرت در طول رابطه با شارلین با این زن برزیلی نیز رابطه داشته و از او فرزندی دارد.

این در واقع سومین فرزند خارج از ازدواج پرنس آلبرت است و او یک دختر ۲۹ و یک دختر ۱۸ ساله هم از دو زن دیگر دارد که با توافق مالی بسیار سنگین از خط سلطنت خارج شده‌اند.

بیشتر از زندگی