پیمان جبلی: آتش به اختیار را در صداوسیما محقق خواهیم کرد

جبلی یکی از ماموریت‌های جدید سازمان صداوسیما در «سند تحول» را «کشف استعدادها» اعلام کرد

جبلی گفت بر اساس «سند تحول» منشا تولید و پخش هر برنامه‌ای در صداوسیما از ابتدا تا آخر باید بر مبنای «تفکر دینی و انقلابی باشد.»- عکس از تسنیم

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما از برنامه این سازمان به منظور به‌کارگیری نیرو‌های «آتش به اختیار» خبر داد. به گزارش رسانه‌ها، جبلی روز دوشنبه (۲۳ اسفند) در نشست «افق تحول» که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت در سند تحول این سازمان تعبیر آیت‌الله علی خامنه‌ای مبنی بر به کارگیری نیرو‌ی انسانی «آتش به اختیار» را محقق خواهیم کرد. جبلی یکی از ماموریت‌های جدید سازمان صداوسیما در «سند تحول» را «کشف استعدادها» اعلام کرد و گفت از اینکه تاکنون «بسیاری از استعدادهای سازمان کشف نشده» متاسف است.

رئیس سازمان صداوسیما همچنین خواستار شکل‌گیری سازوکاری شد که بر اساس آن این سازمان بتواند «از توانمندی‌های مردمی و جبهه فرهنگی در خارج سازمان» استفاده کند. جبلی گفت بر اساس «سند تحول» منشا تولید و پخش هر برنامه‌ای در صداوسیما از ابتدا تا آخر باید بر مبنای «تفکر دینی و انقلابی باشد.» پیمان جبلی یکی از مدیران نسل جدید حزب‌الله در ایران است که در جریان تغییر و تحولات اساسی در بسیاری از مناصب مدیریتی، به ریاست یکی از مهم‌ترین نهاد‌های حاکمیتی منصوب شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

علی خامنه‌ای از سال‌ها پیش خواستار به‌کار‌گیری نیرو‌های «جوان انقلابی» در بسیاری از مناصب دولتی و حکومتی است و این تغییرات را ابتدا از زیرمجموعه‌های خود و با عنوان «جوان‌گرایی» آغاز کرد و با حمایت از تشکیل «دولت جوان انقلابی» پیش برد. در حال حاضر بسیاری از نهاد‌های دولتی و حکومتی به خواسته خامنه‌ای با تغییرات گسترده مدیریتی مواجه شده‌اند و «جوانان انقلابی» یا همان نیرو‌های «آتش به اختیار» مسئولیت اداره این نهاد‌ها را برعهده گرفته‌اند.

هدف از این تغییرات گسترده مدیریتی فراهم آوردن پروژه «گام دوم انقلاب» که رهبر جمهوری اسلامی آن را دنبال می‌کند، است‌. «گام دوم انقلاب» عنوان بیانیه‌ای است که خامنه‌ای به‌ مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ صادر کرد. برخی منتقدان، بیانیه رهبر جمهوری اسلامی را تلاشی برای یکدست‌ و یکپارچه‌سازی بدنه حاکمیت و حذف برخی گروه‌ها و اشخاص که با تشکیل جنجال‌برانگیز دولت ابراهیم رئیسی به‌طور عملی محقق شد، ارزیابی کرده‌اند.

بخش قابل‌توجهی از این سیستم یک‌دست را مدیران «جوان انقلابی» یا همان «آتش به اختیار‌ها» که پیمان جبلی هم یکی از این مدیران است، تشکیل می‌دهند‌.