سری آ ایتالیا؛ اینتر با هت‌ تریک لئوتارو مارتینز صدرنشین شد

اینتر با این پیروزی مقابل سالرنیتانا ۵۸ امتیازی شد و فعلا بالاتر از ناپولی و میلان در صدر قرار گرفت

مارتینز، مهاجم اینتر امیدوار است درخشش او در بازی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول نیز تکرار شود - MIGUEL MEDINA / AFP

تیم فوتبال اینترمیلان در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت‌های سری آ در ورزشگاه جوزپه مئاتزار میزبان سالرنیتانا بود و با پیروزی پر‌گل پنج بر صفر مقابل ضعیف‌ترین تیم این فصل از مسابقات به صدر جدول رقابت‌ها صعود کرد. شاگردان اینزاگی که در هفته‌های اخیر روند نزولی پیدا کرده بودند و صدر جدول را به دو تیم میلان و ناپولی سپرده بودند، در این دیدار برای پیروزی و کسب سه امتیاز پا به میدان مسابقه گذاشتند.

تیم میهمان در نیمه نخست به‌جز دقایق ابتدایی بازی، کار خاصی انجام نداد و اینتر میزبان بر کل بازی تسلط داشت و مارتینز که در این مسابقه در کنار ژکو از ابتدا زوج خط حمله اینتر را تشکیل می‌داد موقعیت‌های زیادی را روی دروازه سالرنیتانا خلق کرد. لئوتارو مارتینز یک‌بار در دقیقه ۱۹ توپ را به تیرک دروازه کوبید تا زنگ خطر را برای میهمان به صدا درآورده باشد.

شب خوب مارتینز با گل دقیقه ۲۲ او آغاز شد و او موفق شد پاس بارلا را به گل تبدیل کند. پس‌ازاین گل اینتر بازهم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ژکو و مارتینز از دست داد تا اینکه در دقیقه ۴۰ مسابقه بازهم بارلا در نقش یک گل‌ساز ظاهر شد و مارتینز توانست گل دوم خودش و اینتر را به آسانی به ثمر برساند.

در نیمه دوم، اینتر میزبان بازهم صاحب توپ و میدان بود و شاگردان اینزاگی تصمیم داشتند ناکامی در چند دیدار گذشته را یکجا در این مسابقه جبران کنند. پاس زیبای ژکو به مارتینز در دقیقه ۵۶، اینتر گل سوم را به همراه داشت و او توانست پس از مدت‌ها در یک مسابقه هت تریک کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شب خوب مهاجمان اینتر به همین‌جا ختم نشد و این بار نوبت به ژکو رسید تا در دقیقه ۶۴ مسابقه پاس زیبای گوسنس را به گل تبدیل کند و تیمش را چهار بر صفر پیش بیندازد. حمله‌های اینتر در ادامه مسابقه تمامی نداشت و این بار نوبت به دامفرایس رسید تا زمینه‌ساز گل بعدی اینتر باشد و ژکو موفق شد روی ارسال زیبای او گل دوم خود و گل پنجم اینتر را به ثمر برساند تا در انتها یک پیروزی پر گل پنج بر صفر و روحیه‌بخش پیش از دیدار مقابل لیورپول برای این تیم به دست آید.

مارتینز، مهاجم اینتر امیدوار است این درخشش او در بازی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول نیز تکرار شود. او معتقد است که اینتر شخصیت بالایی دارد و امیدوار است تا بتواند جواب اعتماد اینزاگی را در آن مسابقه حساس به‌خوبی بدهد.

این پیروزی پر گل نه‌تنها حالا آن‌ها را با تعداد بازی یکسان با دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی در سری آ یعنی میلان و ناپولی برابر کرد و در صدر قرار داد، بلکه آمادگی و روحیه آن‌ها برای مقابله با لیورپول را در جریان دیدار برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان بالا برد؛ اما بااین‌حال کار برای جبران در بازی برگشت مقابل لیورپول آن‌هم در آنفیلد بسیار سخت خواهد بود. اینتر در صورت پیروزی با هر نتیجه‌ای در بازی برگشت می‌تواند بازی را به وقت‌های اضافه بکشد.

 نیکولا بارلا که در بازی مقابل سالرنیتانا نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و دو پاس گل را به ثبت رساند در بازی برگشت مقابل لیورپول محروم خواهد بود و نمی‌تواند اینتر را همراهی کند. اینتر با این پیروزی مقابل سالرنیتانا ۵۸ امتیازی شد و فعلا بالاتر از ناپولی و میلان در صدر قرار گرفت. حساس‌ترین دیدار این هفته روز یکشنبه بین تیم‌های میلان و ناپولی برگزار خواهد شد.

بیشتر از فوتبال