دوشس کمبریج برای توسعه «بنیاد کودکی» به دانمارک سفر کرد

دانمارک یکی از پیشروترین کشورها در جهان در بخش آموزش کودکان است

دوشس کمبریج در سفر خود به دانمارک که با هدف معرفی بیشتر «بنیاد کودکی» انجام شد، از یک مرکز بازی کودکان بازدید کرد.

دوشس کمبریج برای یک دیدار دو روزه به دانمارک رفته است و در جریان این سفر «بنیاد کودکی» خود را برای اولین بار برای معرفی به خارج از کشور برد.

 دیدار او از «آزمایشگاه بازی» بنیاد لگو در کالج دانشگاه کپنهاگ در اولین روز سفرش انجام شد. او برای آشنایی بیشتر با برنامه‌های ویژه دوران کودکی از مراکز بیشتری بازدید خواهند کرد و با کودکان و مربیان آن‌ها آشنا خواهد شد.

کیت میدلتون که معمولاً در زمان انجام وظایف سلطنتی خود تصویری جدی و آرام دارد، بعدازظهر دیروز در بازدید از مرکز بازی بنیاد لگو در کپنهاگ، روحیه بازیگوش خود را به نمایش گذاشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیت ۴۰ ساله، به جای پایین آمدن از پله‌ها، سرسره لوله‌ای پیچ‌دار را انتخاب کرد و از آن سر خورد. او پس از بیرون آمدن از تونل سرسره با خنده به خبرنگاران گفت: «شما به‌اندازه کافی دور ایستادید!»

او با اشاره به علاقه زیاد به داشتن فرزند گفت شاهزاده ویلیام نگران است که او پس از سروکله زدن با نوزادان » یکی دیگر هم دلش بخواهد.» دوشس کمبریج و همسرش شاهزاده ویلیام سه فرزند دارند.

دانمارک به عنوان یکی از پیشروترین کشورها در جهان در بخش رشد اولیه دوران کودکی شناخته می‌شود و میدلتون برای استفاده از تجربه آن‌ها با محققان پروژه بهداشت روانی نوزادان کپنهاگ (CIMHP) هم ملاقات کرد.

میدلتون مرکز بنیاد کودکی خود را برای نشان دادن توجه بر روی سال‌های آغاز دوران کودکی در ژوئن گذشته راه‌اندازی کرد و هدف آن افزایش آگاهی از «تأثیر فوق‌العاده» سال‌های اولیه زندگی برای «تغییر جامعه برای نسل‌های آینده» است.

دوشس کمبریج در دومین روز از سفر خود با ملکه مارگرت دانمارک و همسر ولیعهد شاهدخت مری نیز دیدار خواهد کرد.

انتظار می‌رود آن‌ها با هم به یک مرکز محافظت از زنان و کودکان آسیب‌پذیر در برابر خشونت خانگی بروند. هر دو طرف سابقه مشابهی در کار به نفع سلامت خانواده‌ دارند. در سال ۲۰۰۷، همسر ولیعهد دانمارک بنیاد خود را برای بهبود زندگی زنان و کودکان آسیب‌پذیر تأسیس کرد. در همین حال، دوشس کمبریج در ژوئن سال گذشته، مرکز بنیاد سلطنتی برای دوران کودکی را راه‌اندازی کرد که برای افزایش آگاهی از تأثیر پایدار تجربیات مثبت دوران کودکی بر افراد در زندگی آینده کار می‌کند.

بیشتر از زندگی