لوین: «گازم بگیر» در‌باره مردی است که آزارم می‌داد

«این ترانه درباره فرصت دوباره ندادن به مردی بی‌لیاقت است»

وقت‌آن بود که روی پای خودم بایستم و برای خودم ارزش قائل شوم-KEVIN WINTER / Getty Images via AFP

آوریل لوین در مصاحبه‌ای جدید با شانیا تواین، اسطوره موسیقی سبک کانتری پاپ، درباره روند ترانه‌سرایی و چیزهایی که روی موسیقی‌اش تاثیر می‌گذارد، صحبت کرد.

این خواننده سبک پاپ-پانک با حضور در شبکه رادیو‌  ‌هوم ناو (Home Now Radio) اپل میوزیک (Apple Music) با تواین صحبت کرد. تواین هنگامی‌ که لوین ۱۴ سال بیشتر نداشت و در مسابقه‌ای برنده شده بود برنامه افتتاح تور خود را به او سپرد.

لوین به او گفت: «تشکر برای آن فرصت کافی نیست، چون آن فرصت سبب شد مسیر زندگی‌ام کاملا تغییر کند، آن موقع در شهر خودم بودم و آواز می‌خواندم و تازه در ابتدای راه بودم.»

این دو نفر سپس درباره برخی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های قبلی و موسیقی‌های جدیدترشان صحبت کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لوین درباره تک آهنگ خود «گازم بگیر» (بایت می) از آلبوم آینده‌اش به نام لاو ساکس (Love Sux) توضیح داد «کل آلبوم در مورد ارزش قائل شدن برای خود و خود را دوست داشتن است.»

او گفت: «این ترانه درباره فرصت دوباره ندادن به مردی بی‌لیاقت است، چون رفتار خوبی با من نداشت. او مردی بود که دوست داشت برگردم، با من بدرفتاری می‌کرد، پس فقط باید خداحافظی می‌کردم، روی پای خودم می‌ایستادم، برای خودم ارزش قائل می‌شدم و قدم در راه آینده می‌گذاشتم.»

لوین در همین مصاحبه گفت آلبوم رکوردشکن کام آن اوور (Come On Over) تواین محصول سال ۱۹۹۷ «یکی از بهترین آلبوم‌های تاریخ» است.

او گفت: «تمام مدت به ترانه‌های آن فکر می‌کردم و تک‌‌تک ترانه‌ها، شعرها و همه ویدیو‌های آن را به یاد دارم، چون هر آهنگ برای خودش یگانه بود. نبود؟ تقریبا همین‌طور بود.»

تواین در پاسخ گفت: «دیوانه‌ کننده بود. بیشتر ترانه‌های آن آلبوم تک آهنگ بودند. طاقت‌فرسا بود. واقعا در آن لحظه نفهمیدم چه به سرم آمد. متوجه‌اید؟ انگار در مرکز گردباد بودم.»

«حالا بعد از گذشت بیش از ۲۵ سال از آن لذت می‌برم، اینجا نشسته‌ایم و در مورد آهنگ‌ها و معنای آن‌ها و این واقعیت که ما در صحنه آن تور ملاقات کردیم و همه‌چیزهای دیگر باهم صحبت می‌کنیم. نگاه کردن به گذشته و به یاد آوردن اتفاقات و این‌که هنوز هم به عظمت خود باقی‌اند، واقعا عالی است.»

جدیدترین قسمت رادیو هوم ناو با شانیا تواین هم‌اکنون در اپل میوزیک در دسترس است.

© The Independent

بیشتر از موسیقی