پیروزی قاطع تیم تنیس اسپانیا مقابل نروژ در جام ای‌تی‌پی

کسپر رود که در سال گذشته، پدیده رقابت‌های تنیس لقب گرفت، در این مسابقه نتوانست از سد آگوت باتجربه عبور کند

پابلو کارنیو بوستا هم اکنون در رتبه بیستم تنیس مردان جهان قرار دارد - Steven SAPHORE / AFP

رقابت‌های تنیس جام ای‌تی‌پی در دور دوم رقابت‌های گروهی پیگیری شد و در گروه اول این رقابت‌ها، تیم اسپانیا موفق شد با نتیجه سه بر هیچ از سد تیم جوان نروژ بگذرد و با کسب این پیروزی در صدر گروه خود قرار گیرد.

در دیدار نخست، پابلو کارنیو بوستا که هم اکنون در رتبه بیستم تنیس مردان جهان قرار دارد، موفق شد ویکتور دوراسوویچ، نفر ۳۴۵ جهان، را در دو ست متوالی با نتایج مشابه ۶-۳ از پیش رو بردارد. در حساس‌ترین دیدار انفرادی دو تیم، روبرتو باتیستا آگوت، مرد شماره ۱۹ تنیس جهان، مقابل مرد شماره ۷ جهان یعنی کسپر رود از نروژ قرار گرفت و موفق شد با به نمایش گذاشتن یک بازی دیدنی، این تنیسور قدرتمند را در دو ست متوالی با نتایج ۶-۴ و ۷-۶ مغلوب کند و قبل از برگزاری دیدار دو نفره، برتری را از آن تیم اسپانیا کند.

کسپر رود که در سال گذشته، پدیده رقابت‌های تنیس لقب گرفت، در این مسابقه نتوانست از سد آگوت باتجربه عبور کند. تیم تنیس اسپانیا در نخستین بازی خود در این گروه نیز موفق شده بود سه بر هیچ از سد شیلی بگذرد و فعلا در صدر گروه اول قرار دارد و در آخرین دیدار و برای صعود به نیمه‌نهایی، باید به مصاف صربستان برود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در دیگر مسابقات برگزار شده، تیم لهستان که در گروه چهارم رقابت‌ها قرار دارد، موفق شد سه بر هیچ از سد گرجستان بگذرد و با دو پیروزی در دو روز اول، در صدر جدول گروه دوم قرار گیرد.

در این گروه تیم‌های آرژانتین و یونان نیز حضور دارند که بازی این دو تیم نیز حساسیت خاصی داشت و حضور سیتسیپاس برای تیم یونان و دیه‌گو شوارتسمن برای آرژانتین رقابت این دو تیم را جذاب کرده بود.

در اولین بازی، دلبونیس آرژانتینی مقابل پرولاراکیس از یونان قرار گرفت و در دو ست متوالی با نتایج ۷-۶ و ۶-۱ پیروز شد و تیم آرژانتین را یک بر هیچ پیش انداخت. در حساس‌ترین مسابقه این دو تیم، شوارتسمن و سیتسیپاس مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در حالی که سیتسیپاس ست اول را در تای‌برک ۷-۶ پیروز شده بود، این شوارتسمن بود که به مسابقه بازگشت و موفق شد در دو ست بعدی با نتایج مشابه ۶-۳ به پیروزی برسد و در این مسابقه سخت، دو بر یک پیروز شود تا پیش از بازی دو نفره، تکلیف برتری تیم آرژانتین را روشن کند.

بدین ترتیب بازی روز پایانی بین تیم‌های لهستان و آرژانتین تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی رقابت‌ها از گروه ۴ مسابقات را مشخص خواهد کرد.

بیشتر از تنيس